ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی خودرو منطقه ۶

کارشناسی خودرو منطقه ۶

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در انواع اپشن های خودرو -کارشناسی انواع  خودرو در محل غرب تهران – کارشناس خودرو سیار-کارشناس سیار خودرو -کارشناسی خودروی صفر کیلومتر-تشخیص رنگ خودرو سیار در محل – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت -کارشناسی فنی خودرو شبانه روزی- کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه -کارشناسی خودرو منطقه دو -کارشناسی خودرو منطقه یک  – کارشناسی خودرو غرب تهران – – کارشناسی خودرو پونک –  -کارشناسی خودرو منطقه1 -کارشناسی خودرو منطقه 22 -کارشناسی خودرو منطقه 2-کارشناسی خودرو منطقه ۲ – کارشناسی خودرو منطقه سه- کارشناسی خودرو منطقه شش -کارشناسی خودرو منطقه 6- کارشناسی خودرو منطقه ۶ -کارشناسی خودرو منطقه 3- کارشناسی خودرو منطقه ۳- کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو شرق تهران شبانه روزی -کارشناسی خودرو ستاری -کارشناسی خودرو صفر کیلومتر در محل -کارشناسی خودرو صفر-کارشناسی خودرو کاشانی –آپشنهای خودروکارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو منطقه ۶

کارشناسی خودرو در محل اقدامی برای خرید خودرو است که بسیار حائز اهمیت است و به دلیل اینکه بسیاری از مالکین و فروشنده‌های خودرو قبول نمی‌کنند که خودروی خود را جابجا کرده و به کارشناسی خودرو ببرند، از کارشناسی خودرو در محل استفاده نمایید .و به دلیل اینکه کارشناسی خودرو در محل فروشنده انجام می‌شود و خبری از اتاق نور و شرایط مناسب نیست،نیاز است که از کارشناسان خبره و با تجربه استفاده کنید.

تشخیص رنگ خودرو منطقه 6

شرکت کارشناس کار که به صورت شبانه روزی خدمات ویژه خود را ارائه می‌نماید ، با کارنامه ای درخشان و کارشناسی هزاران خودرو در شب و روز بدون اشتباه ، یکی از بهترین شرکت‌های تشخیص رنگ خودرو منطقه 6 می‌باشد.
کارشناسی خودرو منطقه ۶ یکی از با اهمیت‌ترین مناطق تهران می‌باشد و با توجه به اینکه منطقه 6 تهران از شمال به بزرگراه همت و از غرب به بزرگراه چمران و از شرق به بزرگراه مدرس و از جنوب به خیابان انقلاب قرار گرفته و از نظر منطقه‌ای از شمال به کارشناسی منطقه ۳ و از شرق به منطقه ۷ و از شرق به منطقه ۷ و از غرب به منطقه ۲ و از جنوب به به منطقه ۱۰ ، منطقه ۱۱،منطقه ۱۲ قرار گرفته است و با توجه به اینکه در این مناطق در روزهای عادی ترافیک سنگین وجود دارد،کارشناسان کارشناس کار از موتور سیکلت برای سریع رسیدن استفاده می‌نمایند ، و معمولاً در زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه به محل کارشناسی می‌رسند.

کارشناسی خودرو منطقه 6

تشخیص رنگ خودرو در چه مکان‌هایی امکان‌پذیر است؟

تقریباً کارشناسی خودرو در تمامی مکان‌ها امکان‌پذیر است،اما بهتر است خودرو در هنگام روز در سایه باشد و در مکانی مسقف نباشد. ولی چنانچه کارشناسی خودرو در شب باشد بهتر است خودرو داخل پارکینگ کارشناسی شود.

چه اقداماتی باید انجام دهید قبل از حضور کارشناس؟

یکی از مهمترین اقدامات این است که مدارک خودرو چک شود و مدارک مالک با صاحب سند تطابق داده شود.
دومین اقدام این است که خودرو را به دقت برانداز کنید و از نظر خط و خش و تمیزی داخل کابین اطمینان حاصل کنید.
سومین اقدام این است که موتور خودرو را روشن کرده و از اینکه صدای نامتعارف داشته باشد اطمینان حاصل کنید و نهایتاً اگر امکان داشت با خودرو توسط مالک رانندگی کنید و از سر و صدای خودرو مطلع شوید.
اگر موارد بالا را چک کردید و مسئله‌ای پیدا نکردید می‌توانید به شرکت کارشناس کار تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان کارشناس کار بهره بگیرید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو منطقه 6

کلام اخر 

به هیچ عنوان هیچ خودرویی را بدون انجام کارشناسی خریداری نکنید تجربه ثابت کرده است که گاهی مالک خودرو از برخی ضعفهای خودروی خود اگاه نبوده است و یافتن این ضعفها فقط از یک کارشناس با تجربه و ماهر بر می اید.

کارشناسی خودرو منطقه شیش

کارشناسی خودرو منطقه 6

کارشناسی خودرو 21

کارشناسی خودرو منطقه 20

تشخص رنگ منطقه 6

تشخیص رنگ منطقه 20

تشخیص رنگ منطقه 21

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس