ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی خودرو در محل- کارشناسی تهران کرج

کارشناسی خودرو در محل- کارشناسی تهران کرج

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت اباد – کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن -کارشناسی خودرو در محل-کارشناسی تهران کرج – کارشناسی خودرو چیتگر – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

کارشناسی خودرو غرب تهران

 

از کجا خودرو دست دوم پیدا کنم؟

ابتدا سعی کنید از سایت هایی معتبر برای یافتن خودرو استفاده کنید سایتهایی مانند باما، دیوار، شیپور و تخت گاز معتبر هستند و شما میتونید در جستجو بین آگهی های آنها به مواردی دلخواه برسید.

چطور خودرو مناسب را پیدا کنم؟

باید مراقب باشید این بازار پر است از دلال و فروشندگانی که رحم و مروت ندارند، نمیدانیم به چه دلیل ولی این حقیقت این بازار است که همگی میخواهند به نوعی کلاه همدیگر را بردارند.

سعی کنید فروشند واقعی پیدا کنید.به شماره تماس آگهی دهنده ها دقت کنید و آن را در موتور های جستجو بیابید، اگر تعداد زیادی از آن شماره وجود داشت به دلال بودن فروشنده شک کنید.

بعد از تماس به کلماتی که فروشنده میگوید توجه کنید اگر از کلمات کلیشه ای مانند “پول لازمم”، “چک دارم وگرنه نمیفروختم” و از این دست جملات برخوردید به فروشنده و خودرو او شک کنید.

برای مشاوره و درخواست کارشناسی خودرو در محل -کارشناسی تهران کرج – با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

چطور متوجه شویم که یک خودرو ارزش کارشناسی دارد؟

بعضی وقت ها هزینه ی اضافی که بابت کارشناسی پرداخت میشود نه به ما میسازد و نه مسلما به شما پس بهتر است قبل از اینکه هزینه های اضافی را پرداخت کنید چند نکته ی ساده در مورد اینکه اصلا چه خودرویی ارزش کارشناسی دارد را یاد بگیرید.

بعد از اینکه با فروشنده تماس گرفتید از او بخواهید صحت جملات خود را تایید کند و با او عهد کنید که اگر خلاف این موارد بود هزینه کارشناسی پای اوست اگر با اعتماد به نفس بالا قبول کرد این خودرو حتما ارزش کارشناسی دارد اگر نه باید ببینید طرف به چه دلیل این شرط را رد میکند اگر منطقی بود قبول کنید و خودرو را برای کارشناسی به ما بسپارید.

نکته ی دیگر این است که خودروهایی که معمولا از سال تولید آنها مدت زیادی میگذرد ولی بی رنگ یا بدون مشکل آگهی میشوند تا 90 درصد موارد دروغ هستند بدنبال آنها نروید بجای آن بدنبال خودرویی باشید که کمی مشکل داشته باشد.

قیمت نیز یکی دیگر از نشانه هاست اگر قیمت به صورت عجیبی پایین بود مطمئن باشید خودرو ارزش کارشناسی ندارد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

رفتن به مراکز خرید و فروش چطور است؟

معمولا توصیه نمیشود ولی این به قطع نیست ممکن است بتوانید خودروی خوبی آنجا پیدا کنید ولی با پیشرفت تکنولوژی بهتر است از راه های بهتر که همان سر زدن به سایتهای آگهی است استفاده کنید.

افرادی که در مراکز خرید و فروش خودرو حضور دارند معمولا شغلشان خرید و فروش خودرو است و همیشه خودرویی که در اختیار دارند خودروی سالمی نیست در ضمن قیمت واقعی آن نیز میتواند کاملا غیر عادلانه باشد پس بهتر است از بازارهای پاک تر استفاده کنید و ضمن رعایت نکات قبلی، خودرو مدنظر خودتان را پیدا کنید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

برای درخواست کارشناسی خودرو در محل- کارشناسی تهران کرج با ما تماس بگیرید 09100330230 .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس