ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی صفر تا صد خودرو

کارشناسی صفر تا صد خودرو

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت اباد – کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن – کارشناسی خودرو چیتگر – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

با افزایش ناگهانی قیمت خودرو، استقبال از ماشین‌های دست دوم بالا رفته است. پیرو این موضوع، به علت کافی نبودن دانش فنی برای خرید خودروی دست دوم، نیاز به کارشناسی خودرو امری مهم و ضروری‌ست.جالب است بدانید که اخیرا افراد برای خرید خودروهای صفر نیز از کارشناس خودرو کمک می‌گیرند. می‌توان قصد خرید خودرو داشت و نیاز به کارشناسی خود را احساس نکرد؟ پس اگر درصدد هستید بهترین خودروی نو یا دست دوم مناسب شرایط خود را با آگاهی کامل خریداری نمایید، این مقاله را از دست ندهید.

انجام خدمات کارشناسی خودرو در محل

گاهی پیش می‌آید که شما قصد خرید خودرویی را داشته باشید اما برای اطمینان از صحت و سلامت آن نیاز به یک کارشناس داشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید پس از تماس تلفنی یا بخش ثبت اطلاعات در وب سایت‌های مربوطه از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

بخش های مختلف کارشناسی خودرو

برای کارشناسی خودرو باید بخش‌های زیادی را درنظر داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کارشناسی بدنه

یکی از حیاتی‌ترین بخش‌هایی که کارشناس خودرو توجه زیادی به آن  دارد، کارشناسی بدنه خودرو است. در این نوع بررسی، هرگونه تغییر نظیر:

زنگ زدگی
دفرمه شدن
خوردگی
رنگ شدگی و…

مشخص شده و نقش بسزایی را در تعیین قیمت خودرو ایفا خواهد کرد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو صفر تا صد

  • برسی رنگ و بدنه

    تشخیص رنگ شدگی ،تشخیص تعویض شدگی قطعات بدنه بصورت استوک و فابریک ، برسی سقف ستون و شاسی ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تخصص کارشناس های زبده کارشناس کار

  • برسی فنی و موتوری

    برسی موارد فنی و موتوری از جمله  کار کرد صحیح موتور،روغن سوزی ،روغن ریزی،تست گیربکس،واشر سرسیلندر،باطری و دینام،ایربگ ها،صدا های غیر عادی موتور،هیدرولیک،جلوبندی،سیستم تعلیق،کمپرس موتور ،سیستم ترمز،ایمنی خودرو و … با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تخصص کارشناس های زبده کارشناس کار

  • برسی کارکرد کیلومتر

    کم کردن کیلومتر خودرو از جمله مواردی است که امروزه زیاد مشاهده می شود.متخصصین ما با تجربه و دانش خود، کار کرد کیلومتر خودرو را مورد برسی قرار میدهند

  • تست دیاگ

    با پیشرفت تکنولوژی همه خودرو ها مجهز به کامپیوتر پیشرفته به نام ecu شده اند که اطلاعاتی چون مسافت پیموده شده،عملکرد سنسو ها ،پارامتر های موتور و گیربکس ،میزان مصرف سوخت ،عملکرد ایربگ ها ،خطاها ، مشکلات سیستم برقی و هزاران مورد دیگر در ان ثبت میشود که توسط دستگاه دیاگ قابل برسی است.

    تست رانندگی

    کارشناس های ما با تست رانندگی مواردی از جمله سیستم تعلیق ،ترمز ها،گیربکس ،جلوبندی ،تعویض دنده و سیستم ایمنی خودرو را مورد برسی قرار می دهند

    ارائه برگه گزارش و ضمانت کارشناسی

    شرکت کارشناس کار  کامل ترین و معتبر ترین برگه کارشناسی خودرو را که اطلاعات وضعیت سلامت رنگ،بدنه و فنی خودرو در ان قید شده را تقدیم شما میکند.این برگه شامل گارنتی و ضمانت شرکت است که خیال شمارا از تشخیص کارشناس راحت میکند.

    در پایین برگه هولوگرام رسمی شرکت قرارگرفته که نشان دهنده اعتبار و اصل بودن برگه می باشد.

    مشاوره حقوقی و تنظیم قولنامه

    کارشناسان ما با هدف کمک برای انجام معامله مطمئن  شمارا در موارد حقوقی راهنمایی میکنند و قولنامه رسمی زیر نظر وکیل تنظیم می کنند

    حضور در محل کمتر از 30 دقیقه

    کارشناس های کارشناس کار در تمام مناطق تهران بزرگ با تجهیزات کامل در کنار شما هستند

    برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

راهنمای صفر تا صد کارشناسی خودرو کارشناس کار

خرید خودرو بدون داشتن آگاهی کامل از جزییات فنی و رنگ خودرو یک ریسک بسیار بزرگ است زیرا کوچیکترین مشکلات موجود در خودرو می تواند موجب ضررهای مالی بسیاری برای شما گردد.

کارشناس کار در کنار شماست تا بتوانید به راحتی در هنگام خرید خودرو به درستی از مشکلات و معایب خودرو آگاه شده و یک خرید خودرو خود را به صورت مطمین انجام دهید.

در این بخش تصمیم داریم تا به صورت کامل به معرفی خدمات کارشناسی خودور کارشناس کار بپردازیم.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

ثبت درخواست کارشناسی خودرو در وب سایت کارشناس کار

برای درخواست کارشناسی خودرو می توانید به وب سایت کارشناس کار مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید.کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و برای اعزام کارشناس هماهنگی های لازم با شما به عمل خواهد آمد.

همچنین می توانید با تلفن 09100330230 تماس بگیرید و درخواست کارشناس خودرو نمایید. کارشناس خودرو کارشناس کار در کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از ثبت درخواست شما در محل مورد نظر شما حضور خواهند داشت و به کارشناسی رنگ و بدنه خودرو مورد نظر خواهند پرداخت.

برای بهتر انجام شدن کارشناسی خودرو بهتر است ابتدا خودرو مورد پسند شما واقع شود و سپس درخواست کارشناسی خود را ثبت نمایید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

چه نقاطی از خودرو مورد بررسی کارشناس خودرو قرار خواهد گرفت؟

تمامی بخش های رنگ و بدنه و فنی خودرو که قابل مشاهده باشند توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.کارکرد خودرو نیز با استفاده از دستگاه دیاگ و به صورت تجربی نیز توسط کارشناس خودرو خبره بررسی می شود.

کارشناسان خودرو کارشناس کار جزو بهترین و متخصص ترین کارشناسان خودرو در شهر تهران هستند و تجربه زیادی در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو دارند.

ارائه ضمانت کتبی خدمات

کلیه خدمات دارای ضمانت میباشد و شما میتوانید با خیال راحت از خدمات با کیفیت ما استفاده نمایید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسان ما در طول شبانه روز اماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشد تا شما با خیالی ارام بهترین انتخاب را داشته باشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس