ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 بهترین کارشناسی خودرو در غرب تهران

بهترین کارشناسی خودرو در غرب تهران

بهترین کارشناسی خودرو در غرب تهران

از جمله اقدامات و بررسی‌های دقیق قسمت‌های مختلف خودرو قبل از خرید را کارشناسی خودرو می‌نامند، که به دسته‌های اصلی زیر تقسیم می‌شود، و به دلیل اینکه شرکت کارشناس کار تمام موارد زیر را جز به جز و با حساسیت بالا خودرو را مورد بررسی و بازبینی قرار می‌دهد، بهترین کارشناسی خودرو در غرب تهران  و همینطور تمامی مناطق تهران لقب گرفته است.

  • ۱. کارشناسی بدنه
  • ۲. کارشناسی شاسی و ستون‌ها
  • ۳. کارشناسی فنی، موتور، گیربکس، آپشن‌ها،دستگاه دیاگ
  • ۴. تست درایو و رانندگی
  • ۵. کارشناسی قیمت خودرو
  • ۶. بررسی مدارک و قولنامه

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو غرب تهران 

۱. کارشناسی بدنه

تشخیص ۱۰۰ درصدی، قطعات تعویضی، تشخیص مقدار بتانه زیر رنگ، رنگ شدگی ،آبرنگ، لیسه‌گیری، قلمگیری، فرورفتگی‌ها،مالیدگی‌ها، خط و خش، آفتاب سوختگی،سوختگی رنگ توسط فضله پرنده‌ها،همه این موارد جزو کارشناسی بدنه بوده که جز به جز توسط کارشناسان ما ورد بررسی قرار می‌گیرد و با جزئیات به خریدار محترم ارائه می‌شود.

۲. کارشناسی شاسی‌ها و ستون‌ها

تشخیص ۱۰۰ درصدی تعویض شاسی‌ها ستون‌ها، رنگ شدگی، ضربه و دفرمه شدن سینی و شاسی‌ها،به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و با جزئیات به خریدار اعلام می‌شود.

۳. کارشناسی فنی موتور گیربکس اپشن‌ها دستگاه دیاگ

یکی از مهمترین قسمت‌های کارشناسی خودرو کارشناسی فنی خودرو می‌باشد که به دلیل زیاد بودن قطعات نیاز به دقت و همینطور تجربه کافی دارد.

۴. تست درایو و رانندگی

بعد از تست رانندگی و بررسی سر و صدای اتاق و همینطور جلوبندی و عمل کرد گیربکس و ترمز ها ،موتور کاملاً گرم شده و آماده تست روغن سوزی و همینطور کمپرس موتور می‌باشد،که از مهمترین سمت‌های کارشناسی فنی است،
پس از آن نوبت به تست آپشن‌ها می‌رسد،و مواردی همچون شیشه بالابرها ،آینه‌ها، چراغ‌های عقب و جلو،کولر و بخاری،تست برف پاک کن، و در خودروهای مدل بالاتر، بررسی صندلی‌های برقی،گرمکن صندلی،سنسورهای عقب و جانبی،شیفتر پشت فرمان، دوربین ۳۶۰ درجه،تست شیب سنج،تست esp، کنترل پایداری،کروز کنترل، سانروف، جی پی اس،هداپ،سامانه دید در شب،کنترل در سراشیبی و سربالایی،حسگر باران و نور،اتو هلد،هشدار نقطه کور،ترمز پارک برقی، سامانه پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار خواب آلودگی، سیستم هشدار عبور از خط، شارژ وایرلس گوشی،استارت اند استاپ،سنسور فشار باد لاستیک، و غیره با جزئیات مورد بررسی قرار گرفته و به درخواست کننده کارشناسی علام می‌شود.

۵. کارشناسی قیمت خودرو

بعد از کارشناسی رنگ و بدنه شاسی‌ها و فنی خودرو و در نهایت بازدید کلی از جمله مقدار لاستیک،واقعی بودن کارکرد خودرو، مقدار باقیمانده از بیمه ثالث،تمیز بودن بدنه،توسط کارشناسان کارشناس کار به خریدار محترم مشاوره قیمت و همینطور صلاحدید خرید خودرو کارشناسی شده علام می‌شود.

۶.بررسی مدارک و قولنامه

بعد از اینکه کارشناسی به اتمام رسید و از نظر قیمت هر دو طرف به یک مبلغ مورد نظر توافق کردند، مدارک خودرو از قبیل برگه کمپانی، وکالت‌های پی در پی، برگه سبز و توضیحات آن، و همینطور چک کردن شماره شاسی با برگه سبز، مورد رزیابی کارشناسان ما قرار می‌گیرد و در صورت وجود نداشتن هیچ مشکلی،به درخواست خریدار مورد معامله قولنامه می‌شود و تمامی موارد ضروری در قولنامه توسط کارشناسان کارشناس کار ر قولنامه درج می‌شود، توجه داشته باشید که بعد از قولنامه هر دو طرف معامله موظف هستند قولنامه را با جزئیات رویت نمایند و سپس امضا و اثر انگشت بزنند.

بهترین کارشناسی خودرو در غرب تهران

کلام آخر

تمامی کارشناسان شرکت کارشناس کار که با بهترین کارشناسی خودرو در غرب تهران و همینطور در تمامی مناطق تهران با جزئیات بالا و با حساسیت بالا همانطور که در متن بالا گفته شد شما را در امر خرید خودرو همراهی می‌نمایند،و شما نیز با خیال راحت می‌توانید به خدمات ما اعتماد کنید و از خرید خود مطمئن باشید. کارشناس کار پیشرو در خدمات.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو در محل

کارشناسی خودرو در شمال تهران

کارشناسی خودرو در شرق تهران

کارشناسی خودرو شبانه روزی

بهترین کارشناسی خودرو در غرب تهران

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس