ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی خودرو منطقه ۲۲

کارشناسی خودرو منطقه ۲۲

کارشناسی خودرو منطقه ۲۲

کارشناسی خودرو منطقه ۲۲

امروز میخواهیم کمی با منطقه 22 اشنا شویم

بزرگترین قطب گردشگری تهران منطقه 22  مابین اتوبان آزادگان و اتوبان تهران کرج قرار گرفته. این منطقه خوش آب و هوا به دلیل بافت به روز خیابان‌های پهن کمتر زمانی می‌شود که ترافیک داشته باشد به و باتوجه به اینکه تعداد کارشناسان ما در این منطقه زیاد میباشد به همین دلیل برای خدمات رسانی در امر کارشناسی خودرو غرب تهران شرکت کارشناس کار در این منطقه به سهولت و در کمترین زمان در محل مشتری حاضر می‌شود و با بهترین کیفیت کارشناسی خود را ارائه می‌دهد.
از محله‌های مناطق ۲۲ می‌توان به،پارک چیتگر،شهرک راه آهن،دریاچه چیتگر،شهرک شهید باقری،دهکده المپیک، نامبرد .

برای کارشناسی خودرو منطقه بیست و دو و مشاوره با ما و  تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.کارشناسی خودرو منطقه 22

در ادامه میخواهیم یکی از مواردی که در کارشناسی یک خودرو مورد بررسی قرار میگیرد را به شما اموزش دهیم

اموزش تشخیص قطعات تعویضی در بدنه خودرو

در این مقاله می‌خواهیم به شما تشخیص قطعات تعویضی در بدنه خودرو را به صورت تخصصی آموزش دهیم، با توجه به وضع اقتصادی و تورم و همینطور افزایش روزافزون خودرو،بسیار باید در خرید خودرو دست دوم دقت کنید.

دلایل تعویض قطعات بدنه خودرو

۱. تصادف شدید و ایجاد پارگی و یا دفرمه شدن شدید قطعه خودرو که در این صورت هم از نظر زمانی و هم از نظر اتلاف انرژی قطعه بسیار کار می‌برد و همینطور بتونه بیش از اندازه که در مرور زمان باعث ترک بتونه می‌شود.
۲. بسیاری از خودروها مخصوصاً خودروهای گران قیمت در قطعات انحناها و اشکال مخصوصی دارند. که برای ترمیم قطعه کار بسیار مشکل است و قطعه پس از تعمیر و صافکاری به شکل اولیه باز نمی‌گردد.
۳. در بسیاری از خودروها قطعات پلاستیکی بوده مانند سپرها،گلگیرها،درب صندوق،یا درب موتور،که در صورت تصادف این قطعات میشکنند و باید تعویض شود.
۴. نمایندگی‌ها زیاد وقت خود را برای صافکاری نمی‌گذارند و اصولی‌تر می‌دانند که قطعه تعویض شود و از زدن بتونه به قطعه خودداری می‌کنند و قطعه تصادفی را تعویض می‌کنند.
۵. بعضی از دوستان به دلیل افت زیاد قیمت در قطعه تصادفی مبادرت به تعویض قطعه استوک می‌نمایند،به امید اینکه کارشناس خودرو متوجه تعویض قطعه نشود و یا حداقل از مزایای قطعه استوک بهره ببرند.

کارشناسی خودرو منطقه 22

روش‌ تشخیص قطعات تعویضی بدنه خودرو

۱. اولین قدم برای تشخیص قطعه تعویضی رویت آچار خوردگی در قسمت پیچ‌های قطعه است، لازم به ذکر است که ممکن است قطعه آچار خورده توسط نقاش رنگ شده باشد و یا به اصطلاح پلم شود،که با ناخن کشیدن به آن میتوان متوجه آن شد.
۲. قدم دوم موم کشی است،موم‌های اصلی نه بسیار سفت هستند نه بسیار نرم (موم خودروها با هم متفاوت است)،در قطعه اصلی موم‌ها صاف و یکدست هستند،مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند آنها را نمی‌توان با ناخن خراشید. حتی رنگ روی موم‌ها از مقاومت خوبی برخوردار است.
۳. قدم سوم تفاوت در رنگ شدگی است، قطعه‌های خودرو را با قطعات مجاور آن مورد بررسی قرار می‌دهیم،در این بررسی تفاوت رنگ،تفاوت خواب رنگ،تفاوت دون رنگ می‌تواند دلیلی بر تعویضی قطعه باشد.
۴. قدم چهارم بررسی ضخامت رنگ
با استفاده از دستگاه‌های آلکومتر یا همان تشخیص رنگ دیجیتالی خیلی راحت می‌توان ضخامت قطعه را بررسی کرد. معمولاً در قطعه تعویضی ضخامت رنگ کمتر از حد مجاز است.
۵. قدم پنجم بررسی آستر خودرو است،دو تا نکته را در آسترها باید رعایت کنید،آسترهای قسمت‌های مختلف را با هم تطابق دهید و در صورت تفاوت رنگ آسترها به آن شک کنید،و همینطور پوسته پوسته شدن آستر غیر فابریک به دلیل پاشش غیر اصولی آستر.
۶. فوت کوزه‌گری،این فن آخر است،قطعه‌ای که به آن شک دارید که دارای مومکشی است،قسمتی از موم را خراش دهید که توی دید نباشد و با موم قسمتی که به آن شک ندارید مقایسه کنید رنگ هر دو موم کشی باید یک رنگ باشد.

کلام آخر

یک کارشناس با تجربه،به سادگی از هیچ نشانه‌ای نمی‌گذرد،و با دیدن کوچکترین تصادف تمام قطعات آن محدوده را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد، کارشناس کار با سال‌ها تجربه در امر کارشناسی خودرو به تمام این ترفندها مسلط است و همه را جز به جز به کارشناسان خود منتقل کرده است. با کارشناس کار تجربه خریدی مطمئن داشته باشید.

کارشناسی خودرو امری است بسیار حساس و تخصصی که با تجربه و تبحر بسیار زیادی نیاز دارد به همین دلیل کار خود را به هر کارشناس بیتجربه ای نسپارید تمامی پرسنل ما با وسواس بسیاررر زیاد تایید و انتخاب شده اند پس میتوانید با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید

برای کارشناسی خودرو منطقه ۲۲ و مشاوره با ما و  تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو منطقه 22

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس