ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناس خودرو در محل غرب تهران

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را درکارشناس خودرو در محل غرب تهران – کارشناس خودرو سیار-کارشناس سیار خودرو -تشخیص رنگ خودرو سیار در محل – کارشناس خودرو – کارشناسی خودرو درمحل پونک – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی -خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه — کارشناسی خودرو غرب تهران – – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک –  کارشناسی خودرو منطقه 22 –  – کارشناسی خودرو صادقیه -کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو چیست
مجموعه بررسی‌های بدنه خودرو شاسی‌ها و عملکرد فنی خودرو و ارائه گزارش کارشناسی را کارشناسی خودرو می‌گویند.
متاسفانه با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو در کشور عزیزمان چاره‌ای به جز خریدن خودروهای دست دوم و کارکرده برای بسیاری از اقشار جامعه باقی نگذاشته.
کارشناسی فنی
از این رو کارشناسی خودرو به دلیل هزینه‌های سرسام آور تعمیرات، افت قیمت زیاد ، اهمیت پیدا میکند . چون شما نمی‌دانید مالک قبلی خودرو به چه شکل از خودرو نگهداری کرده آیا سرویس‌ها را به موقع انجام داده است مانند تعویض روغن موتور، تعویض روغن گیربکس،تعویض شمع‌ها،تعویض لنت‌ها،و غیره…..

 

کارشناس خودرو در محل غرب تهران
خودرو های کوچک

کدام خودرو برای افراد تازه وارد مناسب است

برای ابتدا از چه ماشینی استفاده کنیم؟

افرادی که برای اولین بار میخواهند از خودرو استفاده کنند ممکن است با آزمون و خطا هایی روبرو شوند و یا به علت نداشتن تجربه تصادف کنند و یا در نگهداری از خودرو با مشکل روبه رو شوند و آسیب هایی به خودرو وارد شود.

که در این مقاله به نکاتی در این باره می پردازیم تا رانندگان تازه وارد بدانند چه ماشینی را خریداری کنند.

خودروی کم استهلاک را انتخاب کنید .

هرچه خودرو از تکنولوژی بیشتری استفاده کرده باشد و یا از تعداد سیلندر بیشتری استفاده کرده باشد خودرو مستهلک تر و پرهزینه تر هست.

البته خودروهایی هستند که به خاطره مبدا تولید کم استهلاک و یا پر استهلاک است.برای مثال خودروهای ژاپنی و خودروهای کره ای از خودروهای آلمانی و آمریکایی کم هزینه تر و از خرابی کمتری برخوردار هستند ، و به اصطلاح کم استهلاک ترهستند.

خودرو های اتومات ؟ یا دنده ای؟

اگر بخواهید در ابتدای کار از خودروی اتومات استفاده کنید با توجه به اینکه به کارآموز با خودروی گیربکس دستی آموزش داده اند شما نمی توانید از مهارت خود استفاده کنید،و کم کم مهارت خود را که در خودروهای دستی یاد گرفته اید به فراموشی می سپارید و بعد اگر نیاز شد با خودروی دنده ای رانندگی کنید با مشکل مواجه می شوید.
بنابراین حدالامکان اولین خودرو خود را اتومات انتخاب نکنید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

خودروی پیشرفته یا خودروی قدیمی

استفاده از خودروهای قدیمی به شما پیشنهاد نمی شود به دلیل اینکه خودروهای قدیمی از مکانیسم قدیمی استفاده میکنن که می توانند برای شما مشکل ساز باشد برای مثال خودروهای قدیمی از فرمان های غیر هیدرولیک و دنده هایی که به سختی جا می رود استفاده می کنند.
و مهمتر اینکه خودروهای قدیمی زود خراب میشوند و خاطر شما را آزرده می کند ‌ .

خودروهای پیشرفته نیز به شما پیشنهاد نمی شود چون معمولا دنده اتومات بوده و در صورت خرابی و یا تصادف هزینه زیادی دست شما می گذارد،

پیشنهاد ما به شما

پیشنهاد ما برای شما خودروهای دست دوم سالم میباشد که خیلی از ساخت تولید آن نگذشته باشد و هم از نظر بدنه و هم از نظر فنی از سلامتی نسبی برخوردار باشد، و حداقل‌هایی از اپشن‌ها و تکنولوژی ها داشته باشد برای مثال دارای اربک باشد برای حفاظت از جان شما،فرمان هیدرولیک باشد،ترمز abs داشته باشد،و غیره…..

ابعاد خودرو

شما عزیزانی که تازه گواهینامه گرفتید باید خودرویی جمع و جور و کوچک انتخاب کنید.
دلیل این انتخاب خودروی کوچک مواردی از جمله پارک راحت، جابجایی راحت ،دید بهتر راننده،کنترل بهترین راننده نسبت به ماشین های بزرگ است ‌ .
به شما توصیه می کنیم تا مهارت کافی را به دست نیاورده اید از خودروهای شاسی بلند و بزرگ استفاده نکنید.

معرفی بهترین خودرو ها در ایران برای شما

? ابتدا بگوییم معرفی این خودروها به منزله بهترین خودرو ها نیستند بلکه به منزله اقتصادی ترین خودرو در ایران برای تازه واردان است .

1- پراید

خودرو پراید یکی از بهترین خودرو ها برای تازه کاران است
البته این نکته خیلی حائز اهمیت است خودروی پراید کمترین امنیت را دارد و اگر شما قصد مسافرت های بین شهری و سرعت بالا را دارید این محصول به درد شما نمی‌خورد.
ولی خوب نمی توان از حسن های این خودرو چشم‌پوشی کرد، مانند مصرف پایین،قطعات ارزان قیمت،تعمیر کار زیاد این خودرو .

خودرو پراید
کارشناس خودرو در محل غرب تهران

2- تیبا ، کوییک ، ساینا ،

این خودروها تقریباً از نظر موتوری و کارکرد در یک سطح بوده و فرق چندانی با هم ندارند و از نظر فنی و از نظر بدنه و تکنولوژی مقدار از خودرو پراید بهتر بوده و کاملاً برای افراد تازه وارد مناسب است.

3- ۲۰۶ هاچبک و صندوق دار

خودرو ۲۰۶ این که تقریباً از سال ۸۰ وارد ایران شد را همه میشناسند . این خودرو از نظر فنی و از نظر زیبایی از خودروی تیبا و کوییک بهتر است ولی از نظر استهلاک خودروی مستهلک تری است ولی همچنان بیشترین متقاضی را دارد.

کارشناس خودرو در حل غرب تهران
mvm110

4- ام وی ام ۱۱۰
این خودرو چینی که از دوو ماتیز الگو برداشته است یکی از خودروهای مورد استفاده تازه واردان و مخصوصاً خانمها است.
از مزایای این خودرو میتوان به مصرف پایین و ظاهر زیبای آن نام برد.
از معایب آن میتوان قطعات گران،هزینه نگهداری زیاد، محدود بودن تعداد تعمیرکاران آن نام برد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس