ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناسی تخصصی رنگ و بدنه خودرو در محل

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در- کارشناسی خودرو در محل شبانه روزی – کارشناسی خودرو سیار -تشخیص رنگ و فنی خودرو در محل –  کارشناسی 0 تا 100 خودرو – کارشناسی خودرو درمحل چیتگر -کارشناسی خودرو درمحل سعادت اباد- کارشناسی خودرو درمحل پونک – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه -کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت ابادکارشناسی خودرو درو محل چیتگر-کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض – بهترین کارشناسی خودرو در محل – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی تخصصی رنگ و بدنه خودرو در محل – کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی تخصصی رنگ و بدنه خودرو در محل با کارشناس کار

با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو و همچنین قطعات یدکی خودرو بهترین کار برای اینکه در خرید خودرو متضرر نشویم این است که از کارشناسان مجرب کمک گرفته تا از سلامت خودرو مورد نظر خود مطمئن شوید و بهترین خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید

اکثر مردم برای خرید مجبور به خرید خودرو های دست دوم هستند اما خودرو دست دوم زمانی میتواند برای برای شما خودروی خوبی باشد که از لحاظ ظاهر -بدنه- موتور و … کیفیت خوبی داشته باشد . برخی از معایب خودرو فقط به چشم یک کارشناس حرفه ای دیده میشود . توجه داشته باشید که حتما حتما قبل از خرید خودرو از کارشناسی خودرو استفاده کنید وگرنه ممکن از هزینه های بسیار گزافی روی دستتان خواهد گذاشت .

کارشناسی تخصصی رنگ و بدنه خودرو در محل

کارشناسی تخصصی رنگ و بدنه خودرو در محل تهران

کارشناسان با تجربه کارشناس کار در طول روز در تمامی نقاط تهران در شمال و غرب و جنوب و شرق تهران مثل شهرک غرب- سعادت اباد- جنت اباد- شهرزیبا – دهکده – شهرک راه اهن- شهرک گلستان – کوهک – چیتگر- دریاچه- کوهسار- صادقیه- ستارخان- سازمان اب – پونک- اشرفی اصفهانی- ظفر – ستاری- سردار جنگل – سازمان برنامه – سیمون بولیوار – ازادی- شهران- طرشت – گیشا- تهرانسر – شهرک استقلال – شهرک ازادی  -باکری- ولیعصر و ……

اماده خدمت رسانی به شما در اسرع وقت میباشد .

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

چرا قبل از خرید خودرو نیاز به کارشناسی هست؟

خودرو در ایران یه کالای سرمایه ای و نه مصرفی محسوب می شود و یک خرید نامناسب بدون استفاده از کمک کارشناسی تخصصی رنگ و بدنه خودرو در محل باتجربه می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. بازار پر است از خودروهای به ظاهر تمیز اما با ایرادات فنی و بدنه بسیار که فقط یک کارشناس خبره با استفاده از تجهیزات تست خودرو و نه توسط یک فرد عادی قابل تشخیص هستند. تشخیص سلامت بدنه خودرو، ضربه های وارده به شاسی، سلامت سیستم های فنی، دو تکه بودن خودرو، و دهها مورد دیگر درباره سلامت خودرو تنها توسط یک کارشناس خبره که از تجهیزات تست به روز استفاده می کند قابل تشخیص می باشد.

بهترین کارشناسی تخصصی رنگ و بدنه خودرو کارشناس کار کارشناسان کار آزموده در کمتر از 30 دقیقه خود را به محل مورد نظر خواهند رساند.
در فرآیند کارشناسی خودرو تمام قسمت های خودرو مورد بررسی قرار می گیرد مانند :

  • کارشناسی بدنه ،شاسی و رنگ خودرو
  • کارشناسی فنی موتور،گیربکس و…
  • بررسی کیلومتر کارکرد خودرو
  • نصب دیاگ تخصصی،خواندن کدهای خطا و…
  • تست رانندگی،بررسی جلوبندی،سیستم تعلیق و…
  • ارائه گزارش رسمی و مکتوب از خودروی کارشناسی شده.
  • قیمت گذاری دقیق بر روی خودروی کارشناسی شده.
  • حضور در محل 30 دقیقه بعد از تماس.

کارشناسی تخصصی رنگ وبدنه خودرو در محل شامل چندین مورد میباشد

کارشناسی بدنه خودرو 

شاسی

تعویض قطعه

زنگ زدگی

دفرمه شدن

خوردگی

رنگ شدگی و…

در حقیقت اگر خودرویی حین تصادف، دچار تغییر شکل شده یا بدنه‌ی آن آسیب دیده باشد، آن ایمنی و استحکام اولیه را نداشته و نمی‌توان آن را خودروی خوبی برای خرید درنظر گرفت. تنها در صورتی می‌توان از این عیوب چشم‌پوشی کرد که قسمت‌های آسیب دیده به طورکامل تعویض گردند.

کارشناسی تخصصی رنگ و بدنه خودرو در محل

کارشناسی فنی، موتور و گیربکس

از سخت‌ترین بخش‌هایی که کارشناسی دقیق و موشکافانه می‌خواهد بخش فنی خودرو است. برای بررسی این قسمت از

خودرو باید دانش فنی در حوزه مکانیکی داشت. بدیهی‌یست که شخصی جز کارشناس مکانیک آشنایی کاملی با قطعات

ماشین نخواهد داشت.

کارشناس در این بخش، به هرگونه صدا یا لرزش غیرطبیعی توجه ویژه‌ای داشته و مشکلات فنی را برای خریدار اعلام می‌کند.‌‎در

خودروهای پیشرفته توسط دستگاه دیاگ می‌توان تا حدودی به مشکلات فنی یک خودرو پی برد. اما این یک تصور غلط می‌باشد

که تست دیاگ تمامی عیوب فنی خودرو را مشخص می‌نماید.کارشناسی فنی و موتور از چهار قسمت اصلی تشکیل

شده‌است که عبارتند از:

  • کارشناسی موتور
  • بررسی گیربکس
  • کارشناسی جلوبند
  • تست دیاگ‌‎

کارشناسی موتور

موتور، هوش برتر و اصلی‌ترین بخش یک خودرو است.به همین علت برای بررسی این قسمت نیز باید حساسیت‌های زیادی به خرج داد و از فیلترهای زیادی رد شد. شایان ذکر است که یک موتور آرام و بی‌صدا نیز باید از لحاظ فنی بررسی شود.مشکل روغن سوزی و دفرمه شدن رینگ نیاز به تعمیراساسی موتور داشته و هزینه‌های سرسام‌آوری را به دنبال دارد. اما می‌توان این مشکلات را با ترفندهایی هوشمندانه برای مدت زمانی کوتاه برطرف نمود.اگر شما چنین خودرویی را بدون کارشناسی بخرید قطع به یقین دچار تبعات جبران ناپذیر و هزینه‌های هنگفت خواهد شد.

کارشناسی گیربکس

موتور قدرت را از طریق کلاج و گیربکس به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. اگر این بخش کارکرد درستی نداشته باشد، مصرف سوخت و هزینه‌های جاری خودرو سر به فلک می‎کشد.

خودروهای دنده اتومات نیز سیستم گیربکی و توربو بسیار پیچیده‎ای دارد. حسگرهای هیدرولیکی و مکانیکی گران قیمت آن موجب دشده تا کارشناسی دقیق‌تری برای بررسی خودرو لازم باشد.کارشناس باید تمامی حالات گیربگس اعم از اتومات و دستی بودن را مورد بررسی قرار دهد و از سلامت آن‌ها آگاه شود.

تست دیاگ

امروزه بسیاری از خودروها دارای کامپیوترهای صنعتی به نام ECU هستند. با استفاده از آن نه تنها می‌توان بخش‌های مختلف خودرو را کنترل کرد،بلکه می‌توان می‌توان به عنوان جعبه سیاه از آن استفاده و اطلاعات زیر را در آن ثبت کرد:

  1. میزان مسافت پیموده شده
  2. عمل کردن سنسور ضربه
  3. بازشدن کیسه‌های هوا
  4. تعمیرات اساسی موتور
  5. میزان مصرف سوخت و…

این اطلاعات را دستگاهی بنام دیاگ خوانده و ویرایش می‌کند. در این قسمت کافیست کارشناس، دستگاه دیاگ را به خودرو  متصل کرده و پارامترهای مهم را موردبررسی قرار دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس