ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناسی خودرو صفر در محل

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در انواع اپشن های خودرو -کارشناسی انواع  خودرو در محل غرب تهران – کارشناس خودرو سیارکارشناس سیار خودرو -کارشناسی خودروی صفر کیلومتر-تشخیص رنگ خودرو سیار در محل – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه — کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو پونک –  کارشناسی خودرو منطقه 22 –  – کارشناسی خودرو صادقیه -کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو شرق تهران شبانه روزی -کارشناسی خودرو ستاری -کارشناسی خودرو صفر در محل -کارشناسی خودرو صفر-کارشناسی خودرو کاشانی –آپشنهای خودرو-کارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو صفر در محل 

وقتی اسم کارشناسی خودرو میاد خیلی از مردم فکر می‌کنند کارشناسی خودرو فقط برای خودروهای دست دوم و کار کرده است.
باید به شما بگویم بر اساس تحقیقات میدانی و تجربیات کارشناسان کارشناس کار قریب به ۲۵ درصد از خودروهای صفر کیلومتر داخلی و خارجی که در ایران خرید و فروش می‌شود در قسمت‌های مختلف صدمه دیده‌اند. قسمت‌هایی مانند سقف درب‌ها گلگیرها و سپرها ،و کسانی که بدون کارشناسی خودرو صفر تحویل می‌گیرند زمانی متوجه می‌شوند که می‌خواهند خودروی خود را به فروش برسانند و این ایرادات توسط کارشناس خریدار جدید نمایان می‌شود.

خودروی صفر اسیب دیده

خودرو صفر کیلومتر چه ویژگی‌هایی دارد

یکی از متداول‌ترین سوال‌ها این است که خودروهای صفر چه ویژگی‌هایی دارند؟ در خودروهای سبک و سواری معمولاً خودروهای زیر ۱۰۰ کیلومتر کارکرد را صفر عرف بازار می‌دانند.

تشخیص صفر بودن خودرو

یکی از متداول‌ترین کارهایی که در نمایندگی‌ها و کلاً در بازار ایران انجام می‌شود کشیدن کیلومتر و جابجایی خودرو است،که امری ناپسندانه است در صورتی که پنهان شود.
حال می‌خواهیم به شما مواردی را گوشزد کنیم تا خود شما نیز بتوانید تشخیص دهید که آیا خودروی صفری که به شما می‌فروشند کیلومتر واقعی دارد یا از خودرو استفاده شده.
برای تشخیص کیلومتر کارکرد خودرو حداقل به ۲۰ آیتم توسط کارشناس انجام می‌شود. ولی در خودروی صفر تشخیص مقداری ساده‌تر است.

خودرو صفر اسیب دیده

 

دونشانه تشخیص خودروی صفر

لازم به ذکر است تشخیص کیلومتر کارکرد باید توسط متخصص انجام شود ولی به هر دلیل به آن دسترسی نداشتید سه نکته پیش از پیش قابل اهمیت است.
۱. روغن خودرو
روغن خودروی صفر باید کاملاً شفاف و عاری از کثیفی باشد. یک قطره از روغن موتور را روی انگشتان خود بزنید،چیزی که باید مشاهده کنید روغنی است که تقریباً از نظر رنگ مانند آب است و خیلی جزئی به زردی می‌زند
۲. لاستیک‌ها
اول از همه باید پیچ‌های لاستیک را نگاه کنید و مطمئن شوید جای آچار خوردگی نداشته باشد که خدایی نکرده تعویض شده باشد،سپس ممکی یا همان پرزها لاستیک را بررسی کنید،لاستیک‌های عقب و جلو باید پرزهای سالمی داشته باشد ، ولی باید دقت بفرمایید لاستیک‌های جلو به دلیل اینکه توسط فرمان روی زمین سابیده می‌شود احتمال دارد از پرزهای کمتری پوشیده باشد.
در لاستیک‌های خارجی که توسط یک رنگ نو بودن لاستیک مشخص می‌شود نیز باید مشاهده شود.
کلام آخر
کارشناسان زبده کارشناس کار بابت تشخیص کیلومتر کارکرد خودرو آموزش دیدند و بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس با توجه به قیمت‌های زیاد خودرو در ایران حدا الامکان ریسک نکنید و از کارشناسان استفاده نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس