ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی خودرو شرق تهران

کارشناسی خودرو شرق تهران

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در-  کارشناسی خودرو درمحل چیتگر -کارشناسی خودرو درمحل سعادت اباد- کارشناسی خودرو درمحل پونک – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه -کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت اباد – کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض-کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو شرق تهران -کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو شرق تهران

کارشناسی خودرو شرق تهران

کارشناسی خودرو به بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، فنی و موتور به منظور تعیین میزان سلامت خودرو و ارزش واقعی آن گفته می شود. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید خودروی دست دوم و یا حتی صفر هستند برای اطمینان از سلامت خودرو نیازمند استفاده از کارشناسی تخصصی خودرو هستند. این مقوله با معاینه فنی خودرو متفاوت است. چون در معاینه فنی ارزش واقعی خودرو تعیین نمی شود.

لارن فیکس از منتقدان بزرگ خودرو می گوید: خرید خودروی دست دوم بدون مشورت در مورد صحت و سلامت خودرو با یک فرد متخصص می تواند ضررهای مالی زیادی برای شما داشته باشد. ممکن است خودرویی که قصد خرید آن را دارید از لحاظ ظاهری بسیار مناسب به نظر برسد اما ایرادهای فنی داشته باشد که از نظر شما پنهان بماند. برای مثال بسیاری از افراد ممکن است کیلومترشمار خودرو را دستکاری کنند تا میزان مسافت طی شده کمتری را نشان دهند. به کمک یک کارشناس ماهر و متخصص خودرو می توانید قبل از خرید از ایرادات فنی و احتمالی خودرو و هزینه های احتمالی در آینده باخبر شده و انتخاب راحت تری داشته باشید.خرید خودروی دست دوم بدون اطمینان از سلامت خودرو می تواند منجر به ضررهای جبران ناپذیری برای خریداران شود. بسیاری از خودروهای موجود در بازار از نظر ظاهر بسیار مناسب به نظر می رسند اما با یک بررسی تخصصی ایرادات فنی آن ها مشخص می شود. علاوه بر این کیلومتر تعداد قابل توجهی از این خودروهای دست دوم توسط صاحبان آن ها دستکاری شده است. در برخی موارد این دستکاری به قدری دقیق است که تنها یک متخصص می تواند آن را تشخیص دهد.

ما در کشوری زندگی می کنیم که درآن، صنعت تعمیر و بازسازی خودرو پیشرفت چشمگیری داشته و اشخاصی که در این حوزه مشغول به کار هستند بسیار متبحر هستند. بطور مثال در بازار ایران یک خودرو بدون رنگ که از چند ناحیه نیز آسیب دیده باشد ارزش بیشتری نسبت به یک خودروی رنگ شده دارد زیرا میزان آسیب خودرو قابل روئیت است. خودرویی که در یک تصادف، بدنه آن دچار مشکل و یا تغییر شکل شده است، دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نیست مگر اینکه بخش معیوب بطور کامل تعویض، نه تعمیر گردد. همه این موارد نیاز به استفاده از کارشناسی خودرو قبل از خرید را اثبات می کند.

کارشناسی خودرو شرق تهران صفر تا صد

ا افزایش ناگهانی قیمت خودرو، استقبال از ماشین‌های دست دوم بالا رفته است. پیرو این موضوع، به علت کافی نبودن دانش فنی برای خرید خودروی دست دوم، نیاز به کارشناسی صفر تا صد خودرو در محل  امری مهم و ضروری‌ست.جالب است بدانید که اخیرا افراد برای خرید خودروهای صفر نیز از کارشناس خودرو کمک می‌گیرند. می‌توان قصد خرید خودرو داشت و نیاز به کارشناسی خود را احساس نکرد؟ پس اگر درصدد هستید بهترین خودروی نو یا دست دوم مناسب شرایط خود را با آگاهی کامل خریداری نمایید، این مقاله را از دست ندهید.

انجام خدمات کارشناسی خودرو شرق تهران صفر تا صد در محل

گاهی پیش می‌آید که شما قصد خرید خودرویی را داشته باشید اما برای اطمینان از صحت و سلامت آن نیاز به یک کارشناس داشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید پس از تماس تلفنی یا بخش ثبت اطلاعات در وب سایت‌های مربوطه از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

کارشناسی خودرو شرق تهران

کارشناسی رنگ و بدنه خودرو

کارشناس خودرو، فردی متخصص است که مهارت کافی در شناخت تمامی قسمت‌های خودرو را دارد. برای کارشناسی خودرو 0 تا 100 در محل شما ، کارشناس ابتدا با نگاه تیزبین و دقیق خود، تمامی زوایای خودرو را در شرایط نوری مختلف برای تشخیص احتمال صافکاری یا رنگ شدگی،   بررسی می‌کند. برای تشخیص تفاوت رنگ‌ها در بعضی مواقع حتی از دوربین هم استفاده می‌کنند چون این تفاوت رنگ در عکس خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

تمامی اطراف بدنه، سقف و ستون‌ها به دقت بررسی می‌شوند. کارشناس در قسمت‌های پربرخورد خودرو، مانند سپرها، گلگیرها و درهای خودرو، تامل بیشتری می‌کند. کارشناس خودرو، در هنگام بررسی از دستان خود نیز استفاده می‌کند.

معمولا قسمت‌های صافکاری و یا رنگ شده، به دلیل جنس رنگ و یا رد سمباده، کمی زبرتر از قسمت‌های دیگر هستند و همین می‌تواند یک سرنخ به کارشناس بدهد تا آن قسمت را با دقت بیشتری بررسی کند.

در سایت‌های کارشناسی خودرو، افراد حرفه‌ای این حوزه، مانند تیم کارشناس کار بعلاوه بر تبحر و مهارت خود، از وسایل خاصی نیز برای تشخیص رنگ شدگی و یا پیدا کردن ناصافی‌ها بر روی بدنه خودرو استفاده می‌کنند.

تمامی این عوامل باعث می‌شود که وقتی کارشناس خودرو بعد از کارشناسی بدنه، صحت و سلامت آن را تایید کرد، با خیال راحت پای میز قرارداد خرید خودرو بنشینید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار ( کارشناسی خودرو شرق تهران)با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

روند مشورت با کارشناس خودرو کارشناس کار 

حالا که به ضرورت مشورت با یک کارشناس خودرو پی بردید، لازم است بدانید که چگونه باید از سرویس کارشناسی خودرو استفاده کرد. کارشناس کار سایتی است که برای این منظور به شما کمک خواهد کرد. کارشناسان این سایت تبحر و دانش کافی در تمامی امور مربوط به خودرو را دارند.

کارشناسی خودروصفر تا صد خودرو در محل   بخشی از کارشناسی خودرو این سایت است که با یک تماس در اختیار شما خواهد بود. بعد از ثبت درخواست شما، کارشناس در محلی که تعیین کرده‌اید حاضر شده و خودروی مورد نظر را بررسی می‌کند. بعد از کارشناسی بدنه و اطمینان از سلامت آن، نوبت به کارشناسی فنی خودرو، بررسی تمامی بخش‌های مربوط به پیشرانه، برق کشی خودرو، بررسی عملکرد آپشن‌ها و دیگر قسمت‌های خودرو است.

کارشناس بعد از بررسی و امتحان کردن تمامی این قسمت‌ها، که چیزی حدود ۴۰۰ آیتم را شامل می‌شود، فرم کارشناسی را با دقت پرکرده و تحویل می‌دهد. با توجه به این فرم بر روی خودرو قیمت‌گذاری شده و روند کارشناسی به اتمام خواهد رسید.

هزینه این کارشناسی خودرو، تعرفه‌های خاصی دارد که بر اساس قیمت خودروی مورد نظر خریدار و یا فروشنده، تعیین می‌شود. استفاده از سرویس کارشناسی خودرو، روند خرید و فروش را تسریع می‌بخشد. بلافاصله بعد از ثبت درخواست، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کارشناس در کنار شما خواهد بود.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار ( کارشناسی خودرو شرق تهران )با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس