ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناسی خودرو سعادت اباد

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت اباد – کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض – کارشناسی صفر تا صد خودرو -تشخیص رنگ بدنه خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن – کارشناسی خودرو چیتگر – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناس خودرو سعادت اباد

کارشناسی خودرو در شهرک غرب و سعادت آباد با بیش از چندین سال سابقه درخشان با بهترین دستگاههای دیجیتال. ارائه گزارش کارشناسی رسمی جهت خرید مطمعن انواع خودروهای ایرانی و خارجی با بررسی بیش از 450 نقطه از خودرو با جدیدترین و به روزترین ابزارهای الکترونیکی در خدمت شماست.

بازدید انواع خودروهای ایرانی و خارجی

کارشناس رنگ انواع خودروهای ایرانی و خارجی با بهترین دستگاه با ضریب خطای یک میکرون زیر نظر متخصص خودرو انجام می شود.

خدمات کارشناسی کارشناس کار با بیش از چندین سال سابقه درخشان در محله های دیگر تهران نیز درخواست شما جهت کارشناسی خودرو پذیرفته می شود.

کارشناسی خودرو سعادت اباد

تشخیص کارکرد واقعی خودرو

دلالان و کاسبان خودرو برای آنکه سود بیشتری را از فروش خودرو به دست بیاورند بسیار مشاهده کردیم که کارکرد خودرو را دست کاری کرده اند و به اصطلاح کیلومتر خودرو را کم کرده اند خودرویی که کارکرد زیادی داشته باشد قطعا قعات آن مستهلک شده اند جهت فریب خریداران و مخفی کردن اقلام مستهلک شده کیلومتر خودرو را کم می کنند تا در ظاهر نشان دهند خودروی آنها کم کار و سیستم فنی و اقلام مصرفی سالم است امروزه نیز مشاهده می کنیم کیلومتر خودرو را از کامپیوتر آن نیز کم می کنند تا دستگاه دیاگ نیز نتواند آن را تشخیص دهد این مورد نیز می توان باعث ضرر جبران ناپذیری شود که توسط کارشناسان خودرو  قابل تشخیص است.

برای کارشناسی خودرو در سعادت اباد با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

کارشناسی خودرو سعادت اباد

تشخیص رنگ و بتونه در بدنه خودرو با بهترین دستگاه دیجیتال

 

کارشناسی خودرو سعادت اباد

 

تشخیص قطعات تعویضی و استوک خودرو

یکی از راحت ترین روشهای تعمیر خودرو تعویض قطعات می باشد که این قطعات ممکن است فابریکی یا غیر فابریکی باشند در هر صورت اگر قطعه بدنه خودرو تعویض ود باز توسط کارشناسان خبره قابل تشخیص است و تعویض قطعات خودرو باعث افت قیمت خودرو می شود. اگر قصد خرید خودرو دارید جهت تشخیص قطعات تعویضی و رنگ شدگی خودرو بهتر است با کارشناسان خبره ما در کارشناس کار در ارتباط باشید زیرا امروزه کار صافکاراها و نقاشان در حدی حرفه ای شده است که قطعات تعویضی و رنگ شدگی خودرو به راحتی برای افراد کم تجربه قابل تشخیص نیست.

بهتر است جهت خرید خودرو و جلوگیری از متحمل شدن ضرر سنگین از خرید خودرو هایی که قطعات آنها تعویض یا صافکاری و رنگ شده اند با کارشناسان ما با اطمینان خاطر به بررسی خودروی مورد نظر بپردازید.

تشخیص کارکرد واقعی خودرو درکارشناسی خودرو در سعادت اباد

دلالان و کاسبان خودرو برای آنکه سود بیشتری را از فروش خودرو به دست بیاورند بسیار مشاهده کردیم که کارکرد خودرو را دست کاری کرده اند و به اصطلاح کیلومتر خودرو را کم کرده اند خودرویی که کارکرد زیادی داشته باشد قطعا قعات آن مستهلک شده اند جهت فریب خریداران و مخفی کردن اقلام مستهلک شده کیلومتر خودرو را کم می کنند تا در ظاهر نشان دهند خودروی آنها کم کار و سیستم فنی و اقلام مصرفی سالم است امروزه نیز مشاهده می کنیم کیلومتر خودرو را از کامپیوتر آن نیز کم می کنند تا دستگاه دیاگ نیز نتواند آن را تشخیص دهد این مورد نیز می توان باعث ضرر جبران ناپذیری شود که توسط کارشناسان خودرو مدرن اسدی قابل تشخیص است.

برای کارشناسی خودرو در سعادت اباد با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

تست شاسی های خودرو

شاسی های خودرو نیز بخش مهمی از خودرو هستند که در صورت آسیب دیدن آن ارزش خودرو بسیار پایین می آید شاسی خودرو در تعادل خودرو نیز نقش بسیاری دارد که باید توسط کارشناس با دقت بررسی شود و مشاهده شود که ضربه خوردگی و آسیب جدی در آن وجود ندارد

 

سلامت فنی خودرو

سلامت فنی خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در صورت خرابی هزینه های سنگینی را برای شما در بر دارد با بررسی کامل سلامت فنی خودرو توسط کاشناسان کارشناس کار از ضرر احتمالی جلوگیری کنید .

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

جلوبندی خودرو

جلوبندی خودرو نیز در ایمنی خودرو نقش زیادی دارد که نقش آن در تعادل خودرو و رانندگی خوب بسیار زیاد است .در صورت خرابی جلوبندی خودرو نیز هزینه های زیادی را برای شما به ارمغان می آورد جهت اطمینان از صحت وسلامت جلو بندی خودرو کارشناسان خودروی کارشناس کار به بررسی دقیق این قسمت نیز می پردازند تا شما با اطمینان خاطر به خرید خودرو بپردازید و یا از آن صرفه نظر کنید.

 

برای کارشناسی خودرو سعادت اباد با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

کارشناسی خودرو سعادت اباد

اپشنهای خودرو

جهت نصب هر کدام از آپشنهای خودرو نیز بایدهزینه های سنگینی پرداخت کنید صحت و سلامت آپشنهای خودرو نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا با خرابی هر کدام از آپشنهای خودرو هزینه سنگینی را جهت تعمیر آن باید بپردازید کارشناسان ما کلیه آپشنهای خودرو را تست کرده و از صحت و سلامت آن یه شما گزارش می دهند.

 

قبل از خرید خودرو با ما تماس بگیرید .از صحت و سلامت خودرو اطمینان حاصل کنید. و خود را از ضرر احتمالی نجات دهید. کارشناسان ما ذات واقعی خودرو را به شما گزارش خواهند داد و بهترین تصمیم را در خرید خودرو خواهید گرفت

 

بخشهایی که توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد

بدنه خودرو که شامل رنگ شدگی ،کیلر،لیسه گیری و قطعات تعویضی بدنه در صورت ضربه یا تصادف اتفاق افتاده باشد.

و تشخیص قطعات تعویضی فابریکی بدنه خودرو امروزه در ایران صافکار ها و نقاشهای حرفه ایی وجود دارند که به گونه ای روی خرابی های خودرو کار می کنند که اصلا با چشم قابل تشخیص نیست و نیاز به کارشناسی خودرو دارد که با بررسی کامل قطعات تعویضی فابریکی و غیر فابریکی و رنگ شدگی و صافکاری خودرو را تشخیص دهد و شما را ازضرر احتمالی نجات دهد

 

بررسی شاسی ها و ستونهای خودرو در صورت ضربه پوسیدگی و … تغییراتی اساسی رخ داده باشدبررسی موتور و فنی خودرو سلامت کارکرد موتور خودرو انژکتور خودروتشخیص سلامت سیلندر و پیستون و رینگ خودرو کمپرسور روغن خودرو.

 

بررسی آپشنهای خدرو کارشناسی صحت و سلامت آپشنهای خودروآپشن خودرونیز یکی از فاکتورهای مهم خرید خودرو محصوب می شود زیرا با خرابی هر کدام از آپشنها شما را با هزینه سنگین مواجه می کند با بررسی آپشنهای خودرو از صحت و سلامت آنها اطمینان حاصل کنید.

 

بررسی کارکرد خودرو امروزه بسیاری از خودرو فروشان مخصوصا دلالان خودرو برای اینکه خودروی خود را به قیمت بالاتر بفروشند کیلومتر خودرو را دست کاری می کنند و از کارکرد آن کم می کنند تا خودروی خود را کم کار و سرحال جلوه دهند با کارکرد زیاد خودرو ممکن است بسیاری از قطعات فرسوده شده و نیاز به تعویض آنها باشد مخصوصا اقلام مصرفی آن که هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض و تعمیر و چک کلی دارند.

با بررسی دقیق کارکرد خودرو از صحت و سلامت بسیاری از قطعات اطمینان حاصل می کنید.

 

بررسی اقلام مصرفی خودرو کارکرد لاستیکها- لنت ترمز و روغن ترمز روغن موتور روغن هیدرولیک،فیلتر هوا،آب و ضد یخ،تسمه دینام،گاز کولر،صفحه کلاچ،واشر سر سیلندر،باتری،شمع،سنسور اکسیژن،و سلامت انژکتور.

در موتور خودرو این اقلام از مهمترین اقلام مصرفی خودرو محصوب می شوند که هرکدام جهت برسی سلامت خودرو باید چک شوند.

 

وضعیت داخل کابین خودرو سلامت داشبورد صندلی ها،وضعیت فرمان،سقف و ستونها،کنسول و …

 

برق خودرو سیستم برق خودرو یکی از مهمترین مساعلی است که در کارکرد خودرو نقش فراوانی دارد عدم کارکرد دقیق سیستم برق باعث مشکلات فراوانی می شود که با برسی دقیق می توان از صحت و سلامت سیستم برق خودرو اطمینان حاصل کرد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس