ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناس شبانه روزی خودرو

کارشناس شبانه روزی خودرو

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در کارشناس شبانه روزی خودرو-کارشناسی انواع خودرو در محل غرب تهران – کارشناس خودرو سیار-کارشناس سیار خودرو -تشخیص رنگ خودرو سیار در محل – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی -خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه — کارشناسی خودرو غرب تهران – – – کارشناسی خودرو پونک –  کارشناسی خودرو منطقه 22 –  – کارشناسی خودرو صادقیه -کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناس شبانه روزی خودرو

تاریخچه اولین خودرو یا اولین موتور برای خودرو با توجه به اینکه تمام علم های دنیا به یکباره به وجود نیامده اند و به تدریج و سیر تکامل نتیجه داده است، نمی توان گفت اولین موتور خودرو و یا اولین خودرو توسط چه کسی ساخته شده است، شاید با یک سرچ کوچیک اسم ده ها نفر به عنوان اولین سازنده خودرو ثبت شده باشد.

ولی ما معتقدیم با توجه به تحقیقات میدانی اولین وسیله متحرک توسط فردی مسیحی بلژیکی که در چین بود به نام فردیناند فریبست ثبت شده است که البته این خودرو به وسیله قدرت بخار به حرکت در می آمد. و همینطور در سال ۱۷۶۷ اولین خودرو که برای جابجایی افراد ساخته شد توسط نیکلاس جوزف کان فرانسوی طراحی شد که با داشتن چهار چرخ و یک دیگ بخار که در قسمت جلویی خودرو نصب شده بود کامل تر شد و از آن به بعد بشر به فکر ساخت موتور احتراقی برآمد.

کارشناس خودرو شبانه روزی
اولین خودرو با دیگ بخار

اولین خوذرو درون سوز

اولین موتور احتراقی یا درون سوز توسط آتین لونورا بلژیکی در سال ۱۸۶۰ ساخته شد که بعدها این موتور در ساخت یکی از معروف ترین خودرو ها استفاده گردید که کمتر کسی می تواند آن را نشناسد خودروی به نام مرسدس بنز اولین خودروی احتراقی جهان در سال ۱۸۶۰ توسط کارل بنز اولین استارت خودرو شخصی برای جابجایی افراد زده شد، خودرویی که با دوچرخه بزرگ در عقب و یک چرخ کوچک در قسمت جلو اختراع شد. و جالب است بدانید این خودرو از پیشرانه‌ای با حجم ۹۵۴ سی سی و تک سیلندر با قدرت 0.75 اسب بخار بهره می برد و با نهایت سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت حرکت می کرد،که پس از آن نام این خودرو را بنز گذاشتند.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

اولین خودرو چهار چرخ بنز در سال ۱۸۹۳ با یک پیشرانه ۱۷۴۵ سی سی و قدرت ۳ اسب بخار با نام ویکتوریا تولید شد. و چند سال بعد در سال ۱۹۰۱ رسماً کمپانی مرسدس بنز افتتاح شد، و تعداد معدودی از افراد جامعه به این خودروها دسترسی داشتند. در اینجا نیازی بود برای عمومی کردن خودروهای شخصی که این کار توسط مرد هوشمند و موفق به نام هنری فورد انجام شد که در سال ۱۸۹۱ با اختراع یک موتور گازوئیلی توانست یک کالسکه را بدون اصل به حرکت درآورد.

به همین دلیل است که خیلی از افراد هنری فورد را اولین سازنده خودرو در دنیا می دانند. و پس از آن کشورهای دیگر یکی پس از دیگری در این صنعت ورود کردند و از این تکنولوژی بهره بردند کمپانی فرانسوی رنو نیز از سال ۱۸۹۹ توسط برادران رنو شروع به تولید خودرو کردند. آنها توانستند اولین محصول خود را که قدرت انجین آن برابر با یک اسب بخار و ۳۲ کیلومتر برساعت حرکت میکرد تولید کنند .

کارشناس خودرو شبانه روزی
اولین خودرو سه چرخ

کشور ایتالیا نیز با خودرویی فیات در سال ۱۸۹۹ پا به این عرصه گذاشت و با تولید یک خودرو دو سیلندر و ۶۸۰ سی سی توانست کم کم به پیشرفت های چشمگیری برسد.

در آن زمان ها دو کمپانی بزرگ امروزی نیز فعالیت خود را شروع کردند بیوک در سال ۱۸۹۹ اولین خودرو خود را تولید کرد و در سال ۱۹۰۴ با تولید اتومبیل دو سیلندر و با حجم ۱۶۰۵ سی سی و قدرت ۱۶ اسب بخار توانست به مرور زمان خود را به یکی از بهترین های دنیا مبدل کند

و همینطور کادیلاک در سال ۱۹۰۲ توانست با تولید یک خودروی تک سیلندر ۱۶۰۰ سی سی و قدرت ۱۰ اسب بخار و با هدف تولید خودرو های اقتصادی برای عموم مردم آمریکا کارش را آغاز کند که بعدها این کمپانی زیر مجموعه کمپانی جنرال موتورز آمریکا شد.

در این بین اشخاصی هم بودند که به دنبال ساخت خودروهای اشرافی بودند. چارلز رولز اشرف زاده به انگلیسی به همراه هنری رویس تصمیم به همکاری گرفتند و کارخانه رولز رویس را در سال 1904 افتتاح کردند و با خودروی دو سیلندر و ۱۸۰۰ سی سی توانستند در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشن .

و اما در آلمان کمپانی بی ام و در سال ۱۹۱۶ توانست به یک برند مشهور آلمانی دست پیدا کند و با ساخت موتور های هواپیما شروع به کار کرد و همینطور ساخت موتورسیکلت، که بعد از چند سال در سال ۱۹۲۷ اولین خودروی bmw تولید شد که موتوری چهار سیلندر داشت.

در قاره آسیا دو کمپانی یکی در سال ۱۹۱۷ به نام کمپانی میتسوبیشی و دیگری در سال ۱۹۳۶ به نام تویوتا شروع به کار کردند و امروزه این دو کمپانی از بهترین های دنیا هستند مخصوصاً در تولید خودروهای اقتصادی.

امیدواریم که این مطالب برای شما جالب و حائز اهمیت قرار گرفته باشد . این مطالب پیش زمینه‌ای است برای بهتر شناختن موتور های ساخته شده در خودرو ها که حتماً در مطالب بعدی مفصل به آنها می پردازیم.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

یکی از خدمات ما برای شما همراهان گرامی کارشناسی خودرو شبانه روزی است که با خیال راحت میتوانید در هر زمان از این خدمات استفاده کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس