ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناس سیار خودرو

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در- کارشناس سیار خودرو -تشخیص رنگ خودرو سیار در محل – کارشناس خودرو – کارشناسی خودرو درمحل پونک – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی -خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه — کارشناسی خودرو غرب تهران – – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک –  کارشناسی خودرو منطقه 22 –  – کارشناسی خودرو صادقیه -کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناس سیار خوردو
کارشناس کار محافط سرمایه شما

چرا قبل از خرید خودرو باید کارشناسی کنیم.

با توجه به اینکه همه مالکان خودرو قادر به خرید خودروی صفر نیستند مجبور هستند تا از خودرو های کارکرده که خیلی ریسک بالایی هم دارد خریداری و استفاده کنند.

البته که خودرو صفر نیز به اندازه خودرو کارکرده حائز اهمیت بوده و حتماً باید کارشناسی شود زیرا در طی مسیر که به دست مصرف کننده برسد احتمال آسیب به خودرو وجود دارد و یا اینکه در بعضی از نمایندگی ها احتمال این می رود که خودرو تصادف کرده و بعضاً به خریدار اطلاع نداده و اقدام به رنگ خودرو و یا تعویض قطعه آسیب دیده می نمایند.

بنابراین حتما از کارشناس سیار خودرو استفاده کنید 

از مهمترین و با اهمیت ترین اقداماتی که باید در هنگام خرید خودرو صفر یا کارکرده انجام دهیم کارشناسی خودرو مطمئن است ، زیرا ما اطلاعی نخواهیم داشت که مالک قبلی خودرو در خودروهای کارکرده آن را به چه شکل نگهداری کرده است.
کارشناسی صفر تا صد خودرو پر اهمیت ترین اقدام شماست.

آیا برای شما پیش آمده است که برای خرید خودرو اقدام کنید و از خود بپرسید که آیا این خودرو تصادف داشته است یا نه؟،یا این خودرو از فنی خوبی برخوردار است یا نه؟
باید به شما بگویم اگر در همچین موقعیتی هستید شما نیاز به کارشناسی خودرو مطمئن دارید.

طبق آمارهای به دست آمده ۵۰ درصد خریداران خودرو از کارشناسی استفاده می کنند و ۳۲ درصد از خودروهای کارکرده دارای نقص فنی هستند و ۲۰ درصد از خودروها دارای حداقل یک قطعه تعویضی میباشند.
در کارشناسی خودرو چه مواردی بررسی میشود.
در کارشناسی خودرو مواردی چون ، بدنه خودرو،شاسی های خودرو،سینی های عقب و جلو،موتور خودرو،گیربکس،تست آپشن ها،دیاگ،تست درایو یا همان تست رانندگی،و در نهایت تجهیزات جانبی از جمله زاپاس آچار چرخ جک و مثلث خطر بازدید می شود.
مهمترین گزینه در کارشناسی خودرو کارشناسی بدنه خودرو است،
در کشور عزیزمان ایران یکی از از با اهمیت ترین موارد خرید خودرو بدنه خودرو است، که به باور ما ایرانی ها خودرو هرچه تمیز تر و بدون رنگ تر بهتر است.

و همین مسئله باعث شده که دارندگان خودرو بعد از تصادف های جزئی و مالیدگی،آن قطعه را به حال خود رها کرده و یا آن را به وسیله صافکاری بدون رنگ به حالت اولیه برگردانده، و با قلم گیری و لیسه گیری،و غیره….. به هر شکلی که شده از رنگ کردن خودرو اجتناب کنند که کمترین افت قیمت را داشته باشند.بنابراین حتما از کارشناس سیار خودرو استفاده کنید

 محاسبه افت قیمت در خودرو به چه شکل است

ما در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه افت قیمت خودرو را محاسبه کنید. البته لازم به ذکر است این کار باید توسط کارشناسان ماهر انجام شود زیرا مدل خودرو -برند خودرو -وضعیت بدنه کنونی خودرو -می تواند در محاسبه افت خودرو دخیل باشد،
به همین خاطر ما محاسبه افت خودرو را به صورت عمومی به شما شهر می دهیم
افت خودرو مربوط میشود به بدنه خودرو که اگر رنگ شدگی و یا تعویض در ناحیه می باشد میتوان با این فرمول افت تقریبی را محاسبه کرد.
بر فرض مثال گلگیر ها و درب خودرو ۳ درصد از مبلغ کل خودرو بابت هر یک قطعه محاسبه می شود
درب صندوق و درب موتور که از اهمیت بیشتری برخوردار است هر کدام ۶ درصد از مبلغ کل خودرو محاسبه می شود.

کارشناس سیار خودرو
کارشناس کار

تست اپشن خودرو

با توجه به اینکه خودرو ها روز به روز جدیدتر می شوند به همان اندازه به آپشن ها و عملکرد های رفاهی اضافه می شود که در کارشناسی خودرو تمااپشن‌ها و امکانات رفاهی باید تست گرفته شود زیرا که تعمیرات بسیاری از آپشن ها هزینه زیادی بر روی دست خریدار میگذارند.

تست آپشن خودرو از ترمز دستی و شیشه ها و آینه ها گرفته تا کمربند ایمنی ،تهویه مطبوع،سیستم صوتی،صندلی های برقی،ایربگ،سیستم کنترل پایداری خودرو،سنسور دنده عقب و دوربین دنده عقب،رادار های جانبی،رادار خطوط،اتوپارک،اتوهلد،و غیره امتحان و تست می شود.

چرا کارشناس کار

مجموعه کارشناس کار با کادری مجرب و مدرن با بهترین دستگاه های تشخیص رنگ و دستگاههای دیاک توانسته در سال های اخیر به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود خدمات ارائه کند و با هزاران کارشناسی بدون مشکل و دقیق رضایت مشتریان خود را جلب کند.
شما نیز کافیست یکبار از خدمات کارشناس کار استفاده نمایید تاهم از خرید خود لذت ببرید و هم از خدمات ما رضایت داشته باشید.بنابراین حتما از کارشناس سیار خودرو استفاده کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس