ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناسی خودرو سیار شبانه روزی

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در انواع اپشن های خودرو -کارشناسی انواع  خودرو در محل غرب تهران – کارشناس خودرو سیار-کارشناس سیار خودرو –کارشناسی خودروی صفر کیلومتر-تشخیص رنگ خودرو سیار در محل – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی -خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه — کارشناسی خودرو غرب تهران – – – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو سیار شبانه روزی- کارشناسی خودرو منطقه 22 –  – کارشناسی خودرو صادقیه -کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی خودروی صفر کیلومتر شبانه روزی-کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو شرق تهران شبانه روزی -کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو سیار شبانه روزی

شرکت کارشناس کار با چندین سال سابقه درخشان در زمینه کارشناسی خودرو اماده ارائه ی خدمات کارشناسی خودرو شبانه روزی در خدمت شما همراهان عزیز میباشد .با توجه به افزایش نرخ ارز در چند ساله اخیر و همچنین افزایش روز افزون قیمت خودرو انجام کارشناسی قبل از خرید خودرو یکی از واجبات معامله به حساب می اید شما دوست عزیز میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز برای کارشناسی خوروی مورد نظر خودبا کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور پیدا میکنند تا خودروی شما را از نظرفنی -رنگ و بدنه- وقیمت گذاریبررسی کنند و با ارائه ی برگه معتبر خوردوی شما را در محل کارشناسی میکنند.

چنانچه برای خرید و فروش خودرو از سرویس کارشناسی خودرو کارشناس کار استفاده می‌کنید، می‌توانید در زمینه تنظیم قرارداد قانونی نیز، از کارشناسان ما خدمات دریافت کنید و معامله کاملا مطمئنی داشته باشید.

کارشناسی خودرو سیار شبانه روزی

چگونه نوشتن قولنامه خودرو

قولنامه خودرو از بخشهای به نام ماده تشکیل شده است و اگر از فرمت های آماده آن استفاده می کنید این موارد و ماده ها از پیش تعیین شده و شما فقط باید قسمت های خالی را با دقت پر نمایید،ولی اگر چنانچه قولنامه خود را به صورت دستی     می نویسید حتماً از pdf آماده یا متن قولنامه را سرچ کنید و از آن بهره بگیرید چونکه امکان دارد مواردی را فراموش کنید و موجب سوء استفاده دیگران قرار بگیرید.

اولین ماده: مشخصات در اولین بخش قولنامه باید مشخصات طرفین به صورت کامل نوشته شود از جمله نام و نام خانوادگی،نام پدر، شماره شناسنامه و کارت ملی. محل صدور،شغل،آدرس محل سکونت شماره تلفن ثابت و همراه.

ماده دوم :مشخصات خودرو در این بخش از قولنامه مشخصات خودرو از جمله شماره پلاک،شماره شاسی،شماره موتور،به  رویت برسد و در قولنامه ذکر شود و همینطور در قولنامه مشخص شود خریدار در قبال خریداری خودرو فوق مبلغی را پرداخت نموده.

نکته: تا زمانی که مبلغی از سمت خریدار به فروشنده تسلیم نگردد معامله ای صورت نگرفته. یعنی اگر فروشنده نخواهد از شما مبلغی بابت بیانه و یا پیش پرداخت از خریدار دریافت کند از نظر قانونی و شرعی معامله ای صورت نگرفته.

ماده سوم: مبلغ معامله

1. قیمت کل خودرو مشخص شود

2. مشخص شود چه مقدار به عنوان پیش پرداخت و یا بیعانه و در چه تاریخی پرداخت شده و مابقی مبلغ در چه تاریخی و به چه مبلغی پرداخت خواهد شد.

3. مشخص شود چه مبلغی به صورت نقدی و چه مبلغی به صورت چک پرداخت میشود.

4. تعداد چک و مشخصات آن باید در قولنامه ذکر شود.

5. شماره حسابی را که در آن مبلغ واریز میشود ذکر شود.

کارشناسی خودرو سیار شبانه روزی

نکات مهم در قولنامه خودرو

برخی از شروط مهم که باید در هنگام نوشتن قولنامه ماشین آورده شوند عبارت‌اند از:

۱. عدم حضور هر یک از طرفین در دفترخانه اسناد رسمی شماره (شماره دفترخانه) در زمان مقرر، عدم ارائه مستندات و مدارک لازم برای تنظیم سند از طرف فروشنده و عدم پرداخت ثمن معامله تا تاریخ (…./…./…..) توسط خریدار موجب فسخ معامله می‌شود.

۲. در رابطه با حق فسخ در معاملات باید بدانیم که وجود یا عدم وجود حق فسخ کاملا وابسته به توافق طرفین است. این توافق می‌تواند به اشکال مختلفی صورت بگیرد:

  • برای هیچکدام از خریدار و فروشنده حق فسخ نگذارید
  • هر دو طرف معامله حق فسخ داشته باشند
  • یکی از طرفین حق فسخ معامله را داشته باشد
  • هر کدام از طرفین که قصد فسخ معامله را داشته باشد باید مبلغی را نیز به عنوان جریمه بپردازد.

نکته:معمولا در فرمت‌های آماده مبایعه نامه‌ خودرو بند زیر به عنوان بند مربوط به حق فسخ ذکر می‌شود:

همه خیارات از جمله خیار غبن به هر عنوان ادعا و به هر میزان اسقاط شد. موارد تقلب و تدلیس از این موضوع مستثنی است.

در این بند علاوه بر پیش‌بینی حق فسخ زمانی که یکی از طرف‌های معامله به تعهدات خودش عمل نمی‌کند، می‌توان مبلغی را نیز به عنوان جریمه این عدم انجام تعهد (وجه التزام) تعیین نمود.

۳. مسئولیت هر نوع تخلف اعم از راهنمایی و رانندگی، کیفری و مدنی که با استفاده از مورد معامله به وقوع پیوسته باشد و نیز مسئولیت آسیب‌های وارده و خرابی‌های خودرو تا زمان تحویل به عهده فروشنده است.

۴. یکی از شرایط مهم درباره مورد معامله این است که باید خودِ خودرو، لوازم جانبی، همه اسناد و مدارک و بیمه‌نامه آن را بررسی کنید و این موارد را در قولنامه هم بنویسید. این مورد را به‌صورت زیر بنویسید:

«مورد معامله با تمام لوازم موجود و اسناد و مدارک، با رؤیت کامل فنی و بدنه توسط خریدار و کارشناس مورد اعتماد او صورت گرفت و از کمیت و کیفیت آن آگاه است. بنابراین خریدار پس از امضای این قرارداد ادعایی نسبت به عدم سلامت فنی و بدنه خودرو ندارد.»

نکته: بدیهی است با امضای این بند خریدار عملاً حق فسخ معامله را به دلیل ایرادهایی که بعداً متوجه آن‌ها می‌شود از دست می‌دهد.  بنابراین اگر خریدار خودرو هستید، حتما و حتما قبل از امضای قولنامه، خودرو را به یک کارشناس خبره نشان دهید تا از سلامت آن مطمئن شوید. لوازم جانبی آن را چک کنید. بررسی بیمه‌نامه را هم فراموش نکنید.

۵. در انتهای قولنامه، امضای فروشنده، خریدار و شهود را درج کنید. قولنامه خودرو حتما باید در دو برگ نوشته شود. هنگام وارد کردن اطلاعات کاربن بگذارید تا هر چیزی که می‌نویسید عینا در برگه دوم کپی شود. به طور کلی در قرارداد ذکر کنید که چند نسخه از این قولنامه وجود دارد.

نکته: بهتر است متن قولنامه ماشین تایپی باشد، اما اگر دستی می‌نویسید حداقل خوانا بنویسید. اگر به هر دلیلی اشتباهی صورت گرفت، حتما درباره آن در انتها توضیح بدهید و فروشنده و شاهدان هم باید توضیح مربوط به تصحیح متن را امضا کنند.

نکته: هنگام امضا کردن کاربن را بردارید. امضای هر دو برگه باید عملا انجام شود و نباید امضا کاربن‌شده باشد.

چنانچه برای خرید و فروش خودرو از سرویس کارشناسی خودرو کارشناس کار استفاده می‌کنید، می‌توانید در زمینه تنظیم قرارداد قانونی نیز، از کارشناسان ما خدمات دریافت کنید و معامله کاملا مطمئنی داشته باشید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس