ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناس انواع خودرو

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را درکارشناس انواع خودرو در محل غرب تهران – کارشناس خودرو سیار-کارشناس سیار خودرو -تشخیص رنگ خودرو سیار در محل – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی -خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه — کارشناسی خودرو غرب تهران – – – کارشناسی خودرو پونک –  کارشناسی خودرو منطقه 22 –  – کارشناسی خودرو صادقیه -کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناس انواع خودرو 

برای خرید خودرو چه برای سرمایه گذاری و چه برای مصرف روزانه باشد،حتماً و حتماً باید از تجربیات دیگران استفاده کنید.
با توجه به سرعت بزرگ شدن شهرها و مشغله مردم ، هرکس در کار خود تخصص و تجربه ای دارد و ناگزیر، شما باید از خدمات کارشناس انواع خودرو استفاده کنید و با هزینه ای ناچیز از ضررهای بزرگ به سرمایه تان جلوگیری کنید.

 

بهترین خودرو ها برای خرید و سرمایه گذاری 

در ایران با توجه به شرایط بد اقتصادی و نوسانات بازار یکی از بهترین سرمایه گذاری ها بر روی خودرو است.
در همین ابتدا لازم است بگویم درست است که روی خودرو میتوان سرمایه گذاری کرد ولی در حقیقت شما دارید با خرید خودرو از سرمایه خود محافظت می کنید و با بالا و پایین شدن ارز، قیمت خودرو نیز بالا و پایین میشود و از سرمایه شما محافظت می کند .
حال می خواهیم بهترین خودرو ها برای سرمایه گذاری و ویژگی های آن را با شما در میان بگذاریم

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

1-کم ضررترین را انتخاب کنید

سوالی که اینجا پیش می آید این است که اصلاً خودروی نو بخریم یا خودرو کارکرده؟
باید به شما بگویم که اگر قصد خرید خودرو صفر را دارید باید بدانید که حتماً این خودرو را بدون حرکت باید در پارکینگ نگهداری کنید تا به اصطلاح خودرو کیلومتر نندازد و خودرو شما صفر باقی بماند، چون خودروهای صفر افت قیمت زیادی دارند.
اما خودروهای دست دوم هم می توانید از آن استفاده کنید و همین که افت خود را کرده است.

کارشناس خودرو
دنا

2-بازار خرید و فروش

به دنبال خودروی باشید که در صورت نیاز و عجله در فروش کمترین ضرر را ببینید، به عبارت دیگر خودروهای انتخاب کنید که طالب زیادی دارد و اکثر مردم از این خودروها استفاده می کنند،خودروهایی مانند پراید،۴۰۵،پرشیا،سمند،و غیره……

نام بردن این خودروها به این معنا نیست که خودروهای خارجی گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیست در مورد خودرو خارجی در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد. در این مورد کارشناس انواع خودرو کمک زیادی میتواند به شما بکند

3-گارانتی و خدمات پس از فروش

اگر دنبال خودروهای تولید داخل هستید خودرویی برای شام مناسب است که گارانتی خوبی داشته باشد و همینطور خدمات پس از فروش، که این موارد را می توان در شرکتهای ایران خودرو و سایپا مشاهده کرد و برای خودروهای صفر بهترین گزینه هستند.
و ما اگر می خواهید خودروی کارکرده بخرید باید به مواردی چون تعمیرات ارزان،لوازم یدکی،تعمیرگاه های خودرو مورد نظر را برسی کنید .

4-بیشترین محبوبیت

خودروهایی را مد نظر قرار دهید که از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و و از طرف خریداران خواهان زیادی داشته باشد،خودروهای تولید داخل مانند ۲۰۶، پراید، ۴۰۵ ،پرشیا
خودروهای چینی مانند هایما ،جک اس 5، آریزو
خودروهای خارجی مانند سانتافه،النترا،اسپورتیج،مزدا 3و غیره…. هستند که خواهان زیادی دارند.

5-خودروهای خارجی

به دلیل اینکه خودروهای خارجی رابطه مستقیم تری با دلار و ارز دارند این محصولات از بهترین خودرو ها برای سرمایه گذاری هستند. و در صورت انتخاب درست می تواند سود بهتری نسبت به خودروهای داخلی به شما بدهد و همینطور بهتر می تواند از سرمایه شما محافظت کند.

6-خرید خودروهای برند و خاص 

به دلیل محدودیت های وارداتی کشور خودروهای خاص مانند انواع بنز انواع bmw و غیره…. به دلیل تک بودن بعضی از این برندها و گرانقیمت بودن آن می تواند برای فروشندگان این خودروها سودهای کلانی به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است خرید این نوع خودروها احتیاج به تخصص و تجربه زیادی دارد، و برای خرید حتماً از کارشناس انواع خودرو زبده و با تجربه استفاده نمایید در غیر این صورت ضرر این خودروها می تواند به اندازه سودان سنگین باشد.

کارشناس خودرو
رنجروور

7-خودروی انتخاب کنید که مستهلک نباشد.

خودروی انتخاب کنید که از نظر استهلاک در کمترین حالت خود قرار داشته باشد مخصوصاً در خودروهای کارکرده.
در خودروهای خارجی خودروهایی از برند تویوتا و میتسوبیشی و مزدامی توانند گزینه‌های خوبی برای شما سرمایه گذاران باشد.
لازم به ذکر است اگر خودرو را برای سرمایه گذاری خریداری میکنید سعی کنید آن را در پارکینگ نگهداری کنید و از آن زیاد استفاده نکنید زیرا باعث مستهلک شدن خودرو و همینطور احتمال تصادف بالا میرود و میتواند هزینه زیادی بر روی دست شما بگذارد.

8-ظرفیت حداکثری سود

در تولیدات داخلی و خارجی تحقیقات جامعی داشته باشید به کدام یک از خودروها با گذر زمان بهترین سود را به شما میدهد.
برای مثال در تولیدات داخل خودروهایی مانند پرشیا و دنا بیشترین سود را به شما میدهد
و در تولیدات خارجی خودروهای نظیر سانتافه،اسپورتیج،و مزدا می توانند بهترین سود را به شما بدهند.

کلام آخر

تقریباً کشور ایران با تمام دنیا در بازار خودرو متفاوت است. یعنی در بسیاری از کشورهای دنیا خودرو را نمی توان به چشم سمایه‌گذاری دید چونکه با آمدن نسخه جدید از خودروی تولید شده خودروهای قدیمی از ارزش کمتری که قابل توجه است برخوردار می شوند.
بنابراین شما میتوانید در ایران خودرو را به عنوان سرمایه گذاری خریداری کنید. ولی در این راه خیلی باید دقت کنید و از کارشناسان خبره استفاده کنید تا متحمل ضرر های سنگین و از دست دادن سرمایه تان نشوید .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس