ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی خودرو 206

کارشناسی خودرو 206

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت اباد – کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن – کارشناسی خودرو چیتگر – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

در کارشناسی خودرو 206 چه مواردی مورد بررسی قرار میگیرد:

کارشناسان کارشناس کار در زمان کارشناسی خودرو بیش از ۲۰۰ نقطه خودرو را در حضور خود شما مورد بررسی قرار می دهند. کارشناسی خودرو کارشناس کار شامل بررسی دقیق و تخصصی بخش های فنی، موتور، گیربکس ، بدنه ، جلوبندی ، زیربندی ، آپشن های خودرو، لاستیک ها، سیستم تعلیق، فرمان ، ترمز ، سیستم های برقی و اصالت خودرو است.

کارشناسی خودرو 206

یکی از بیشترین کارشناسی ها در ایران کارشناسی خودرو 206 است. واین را باید بدانیم که یک کارشناس  کاربلد وحرفه ای همه چیز را باید در مورد خودرویی که کارشناسی میکند بداند . برای مثال : درب موتور 206 که به صورت فابریکی هست تشکیل شده از موم 3 تیکه و جاقفلی استر دار و همینطور مومی که کنده نمیشود و رنگش نمیریزد .

که اینها نکاتی ظریفی است برای یه کارشناسی دقیق و بدوند مشکل .کارشناس کار با بهترین خدمات در کارشناس خودرو غرب تهران _ کارشناسی خودرو جنت اباد و کارشناسی خودرو دهکده_ کارشناسی خودرو تهرانسر- کارشناسی خودرو ازادی_ کارشناسی خودرو – کارشناسی خودرو دهکده المپیک – کارشناسی خودرو پیکان شهر – کارشناسی خودرو تهرانسر – کارشناسی خودرو خلیج – کارشناسی خودرو شهرک چشمه – کارشناسی خودرو اندیشه شمالی – کارشناسی خودرو شهر زیبا – کارشناسی خودرو کن _کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار _ انجام وظیفه مینماید

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو 206

ضرورت کارشناسی خودرو 

با توجه با افزایش روز افزون قیمت خودرو کارشناسی تمامی ایتم های خودرو از واجبات قبل از خرید خودرو میباشد

شاید شما هم تجربه خرید خودرو تصادفی به جای خودروی سالم را داشته باشید که مستلزم ضرر های بسیار سنگین و هنگفتی میشود تلاش ما کارشناسان جلو گیری از ضرر مشتریان در خرید خودرو میباشد ما با بررسی دقیق و 0 تا 100 خودرو مورد نظر شما شمارا را در خریدی مطمین یاری میکنیم .

کارشناسی خودرو در محل همیشه یکی از کار های مهم در زمان خرید خودرو است. کارشناسان خودرو در محل در کمتر از 30 دقیقه در محل شما حاضر شده و به بررسی تخصصی ماشین در محل شما میپردازند.

مهم نیست ساعت چند است یا شما کجای تهران هستید. ما هفت روز هفته در همه ی نقاط تهران آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. کارشناسی فنی خودرو در محل و یا کارشناسی رنگ ماشین در محل باشد یا تست موتور خودرو و یا کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و یا … فاصله ما با شما تنها 30 دقیقه است.

خواهش ما از شما این است قبل از هر گونه معامله و قرارداد با فروشنده حتما با کارشناسان با تجربه مشورت کرده و از خرید خود مطمئن شوید و با دریافت برگه کارشناسی ضمانت خرید خود را دریافت کنید .

کارشناسی خودرو دنا

کارشناسی خودرو در محل؛ کارشناسی خودرو آنلاین:

کارشناس رنگ خودرو سیار یک کار تخصصی است که نیاز به داشتن دانش و تجربه های لازم را دارد، هر کسی قادر به انجام صحیح کارشناسی خودرو نیست. برای کارشناسی خودرو در محل نیاز به ابزار آلاتی است که قیمت بالایی دارند و چون برای مردم عادی تهیه این ابزار مقرون به صرفه نیست بهتر است برای انجام این کار از کارشناس مربوطه کمک گرفت. کسانی که به عنوان کارشناس رنگ خودرو سیار هستند و شما به آنها مراجعه می کنید، از ابزار آلاتی استفاده میکنند که مخصوص این کار است و از مباحث تشخیص رنگ خودرو اطلاع دارند.

رایج ترین این دستگاه ها، دستگاه ضخامت سنج رنگ دیجیتال و دستگاه دیاگ است، با کمک گرفتن از این دستگاه ها احتمال اشتباه به صفر رسیده، کارشناس رنگ خودرو سیار، کار خود را دقیق تر انجام داده و اطمینان فرد حاصل می‌شود.

کارشناسی بدنه 

بدنه خودرو یکی از کلیدی ترین نقاط خودرو در حفظ ایمنی سرنشینان دارد به همین دلیل کارشناسی بدنه خودرو بسیار حیاتی است.

با توجه به تکنیک ها و ابزار هایی که اخیرا در صافکاری خودروها استفاده می شود، بدنه خودرو پس از تصادف، به خوبی روز اول ترمیم و نقاشی می شود.

این امر باعث می شود تشخیص قسمت آسیب دیده نیاز به مهارت و ابزارهای دقیق کارشناسی داشته باشد.

کارشناس بدنه خودرو به کسی گفته می شود که با استفاده از ابزارهای دقیق تشخیص رنگ شدگی خودرو همچنین دانش کافی و تجربه، به کارشناسی بدنه خودرو می پردازد.

به صورت کلی یک کارشناس مجرب بدنه خودرو باید توانایی تشخیص نقاط آسیب دیده، شامل شاسی، اتاق تعویض شده، قطعات تعویضی، آبرنگ، کیلر پاشی، بتونه، اتاق دوتکه، تشخیص اصالت خودرو، سلامت فنی و قیمت گذاری خودرو را داشته باشد.

کارشناسی فنی، موتور و گیربکس

از سخت‌ترین بخش‌هایی که کارشناسی دقیق و موشکافانه می‌خواهد بخش فنی خودرو است. برای بررسی این قسمت از

خودرو باید دانش فنی در حوزه مکانیکی داشت. بدیهی‌یست که شخصی جز کارشناس مکانیک آشنایی کاملی با قطعات

ماشین نخواهد داشت.

کارشناس در این بخش، به هرگونه صدا یا لرزش غیرطبیعی توجه ویژه‌ای داشته و مشکلات فنی را برای خریدار اعلام می‌کند.‌‎در

خودروهای پیشرفته توسط دستگاه دیاگ می‌توان تا حدودی به مشکلات فنی یک خودرو پی برد. اما این یک تصور غلط می‌باشد

که تست دیاگ تمامی عیوب فنی خودرو را مشخص می‌نماید.کارشناسی فنی و موتور از چهار قسمت اصلی تشکیل

شده‌است که عبارتند از:

  • کارشناسی موتور
  • بررسی گیربکس
  • کارشناسی جلوبند
  • تست دیاگ‌‎

 

کارشناس کار با کادری مجرب و اموزش دیده ازریز جزئیات خودروها وبا اطلاعات بالا بهترین خدمات را به شما عزیزان و مشتران گرامی ارائه میدهد .

ما مطمئن هستیم میتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. یکی از نشانه های یک کارشناسی خوب و معتبر ارائه برگه کارشناسی است که کارشناس کار بعد از کارشناسی 0 تا 100 خودرو از لحاض بدنه و فنی و اصالت خودرو و مشاوره قیمت خودرو به مشتریان و درخواست کنندگان کارشناسی خودرو برگه معتبر اعطا مینماید .

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو پژو 206

پژو 206 -شامل 6 تیپ است که فقط تیپ های دو ، پنج و شش توسط ایران خودرو تولید می شوند و اگر به دنبال تیپ های دیگر آن هستید باید دنبال نمونه ی دست دوم آن باشید. این خودرو به جهت جذابیت ظاهری ، مصرف سوخت پایین و قابلیت های دینامیکی بالا محبوبیت ویژه ای در ایران به خصوص در میان جوان ها دارد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسان کارشناس کار در کل طول هفته ودر طول شبانه روز در تمامی نقاط تهران اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد تا شما با خیالی اسوده خریدی مطمئن داشته باشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس