ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناس خودرو

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در- کارشناس خودرو – کارشناسی خودرو درمحل پونک – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی -خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه — کارشناسی خودرو غرب تهران – – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک –  کارشناسی خودرو منطقه 22 –  – کارشناسی خودرو صادقیه -کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

بهترین خودرو های چینی در ایران

 
باید بدانیم وقتی می گویم بهترین خودرو منظور چیست؟

کیفیت بالا داشته باشد،قیمت مناسب داشته باشد،آپشن مناسب داشته باشد،کمترین افت قیمت را داشته باشد .

خوب همانطور که میدانید خودروهای ایرانی کمترین افت قیمت را نسبت به خودروهای چینی دارند ولی معمولاً از کیفیت کمتری برخوردارند و آپشن های خوبی هم ندارن .

پس بنابراین ما میخواهیم در این مقاله شمارا با بهترین خودروهای چینی که در ایران حضور دارند معرفی کنیم.
با اینکه خودروهای چینی نسبت به خودروهای کره ای و ژاپنی راه زیادی را باید طی کنند اما از دلایل محبوبیت خودروهای چینی در ایران میتوان به قیمت رقابتی اشاره کرد.

انتظار شما از یک کارشناس خودرو چیست ؟

کارشناس کار با بهترین خدمات میتواند ارامش یک خرید خوب را به شما هدیه دهد .

1. برلیانس

خودرو برلیانس در دو تیپ موجود است

۱-تیپ سری 200(220هاچبک و 230صندوقدار)
۲-تیپ سری 300(320هاچبک و 330صندوقدار )

خودروی برلیانس که یکی از کم استهلاک ترین و کم افت ترین خودروهای چینی محسوب می شود که با توجه به اینکه از خودروی bmw you الگو برداری کرده توانسته مشتریان خود را جذب کند.

لازم به ذکر است برلیانس ۳۲۰ هاچ بک به واسطه ظاهر زیبایی که دارد و جوان پسند است از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
پیشرانه این خودرو ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می باشد و آپشن هایی از جمله سانروف ،سیستم کیلس،سنسور دنده عقب،فرمان برقی،را دارا می باشد.

 

 

کارشناس خودرو
بهترین کارشناسی برلیانس

۲-اریزو 5توربو (چری )

آریزو نیز یکی از خودروهای مطلوب و محبوب چینی است و از طراحی مطلوبی بهره می برد که از سال ۹۶ به بازار ایران عرضه شده و به واسطه توربو از مصرف پایین و شتاب بالا و عملکرد مناسب موتور بهره می برد
این خودروی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ و از قدرت ۱۴۷ اسب بخار بهره می برد و از آپشن های آن میتوان، سانروف،ورود بدون کلید،کروز کنترل نام برد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

 

۳- جک j5

یکی از محبوب ترین و به نام ترین محصولات چینی خودروی جک است. که بیشتر از هر خودرویی چینی مورد استقبال قرار گرفت که دلیل آن می تواند موتور و گیربکس آن باشد که از برند معروف میتسوبیشی بهره می برد
از مزایای این خودرو میتوان مصرف سوخت پایین و آپشن هایی همچون گرمکن صندلی، صندلی برقی،سانروف،سیستم ضد سرقت،و کامپیوتر سفری نام برد.

انتظار شما از یک کارشناس خودرو چیست ؟

کارشناس کار با بهترین خدمات میتواند ارامش یک خرید خوب را به شما هدیه دهد .

۴-اچ سی کراس(دانگ فنگ)

این خودرو یک برند چینی است اما باما موتور tu5 که این موتور را بر روی خودروی ۲۰۶ و پرشیا نیز موجود است.
این خودرو نسبت به قیمتش از کیفیت نسبتا قابل قبولی برخوردار است که از سال ۹۵ وارد بازار شد سرعت این خودرو به ۱۸۳ کیلومتر در ساعت و مصرف آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر است.

از آپشن های این خودرو میتوان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، آینه های برقی ، گرمکن صندلی،و سانروف نام برد.

۵-جک s5

کارشناس خودرو
بهترین کارشناسی جک S5

یکی از جذاب ترین کراس اوور های چینی موجود در ایران رامی توان جک اس فایو نام برد. این خودرو که از سال ۹۳ با گیربکس دنده‌ای وارد ایران شد و سپس از سال ۹۵ با گیربکس اتومات و دنده ای کیفیت قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

از مزایای این خودرو میتوان توربو بودن موتور چهار سیلندر با قدرت ۱۷۰ اسب بخار و همینطور سیستم ورود بدون کلید،سانروف،رهیاب،دوربین عقب،صندلی برقی و گرمکن و تهویه اتوماتیک نام برد.

کلام اخر

و در انتها می توان از خودروهایی مثل چانگان و ام وی ام ایکس ۲۲ هم نام برد که پس از برندهای فوق مورد اهمیت قرار می گیرند که در اینده در مورد این خودرو ها توضیحاتی را در اختیار شما قرار میدهیم .

کارشناس کار با بهترین کیفیت و بهترین متد به کمک شما امده تا بهترین انتخواب را انجام دهید .

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره09100330230 تماس بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس