ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناسی خودروی صفر کیلومتر شبانه روزی

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در انواع اپشن های خودرو -کارشناسی انواع  خودرو در محل غرب تهران – کارشناس خودرو سیار-کارشناس سیار خودرو –کارشناسی خودروی صفر کیلومتر-تشخیص رنگ خودرو سیار در محل – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی -خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه — کارشناسی خودرو غرب تهران – – – کارشناسی خودرو پونک –  کارشناسی خودرو منطقه 22 –  – کارشناسی خودرو صادقیه -کارشناسی خودرو در محل تهرانپارس  – کارشناسی خودروی صفر کیلومتر شبانه روزی-کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو شرق تهران شبانه روزی -کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو شرق تهران – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودروی صفر کیلومتر شبانه روزی

در این مقاله از سری مقاله های کارشناس خودرو قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید خودرو صفر هم نیاز به کارشناسی دارد؟

جواب مثبت است ، در حمل و نقل خودرو ها توسط خودروبر ها  در حمل و نقل بین شهری و یا حمل خودرو توسط افراد از کمپانی تا نمایندگی در داخل شهر دیده شده که دچار حادثه و یا تصادف شده اند و خودروهای فوق پس از تعمیر در بهترین حالت در مزایده به فروش می رسد و در بدترین حالت خودروهای فوق پس از تعمیر در نمایندگی  به خریدار واگذار می شود و خریدار از همجا بی خبر به واسطه اینکه خودروی وی صفر است کوچکترین شکی نمی کند البته باید گفت که این اتفاق برای خودروهای وارداتی نیز پیش می آید ، ممکن است در گمرک یا در حمل نقل حادثه ای پیش بیاید . در فرهنگ فعلی مردم ایران، استفاده از کارشناس خودرو برای بررسی وضعیت بدنه و موتور و آپشن خودروها، یک امر منطقی و معمول می باشد. جالب اینجاست که در سالهای اخیر، کارشناسی خودرو برای خودروهای صفر نیز، وارد مرحله الزام شده است.

شرکت کارشناس کار با چندین سال سابقه درخشان در زمینه کارشناسی خودرو اماده ارائه ی خدمات کارشناسی خودرو شبانه روزی در خدمت شما همراهان عزیز میباشد .با توجه به افزایش نرخ ارز در چند ساله اخیر و همچنین افزایش روز افزون قیمت خودرو انجام کارشناسی قبل از خرید خودرو یکی از واجبات معامله به حساب می اید شما دوست عزیز میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز برای کارشناسی خوروی مورد نظر خودبا کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور پیدا میکنند تا خودروی شما را از نظرفنی -رنگ و بدنه- وقیمت گذاریبررسی کنند و با ارائه ی برگه معتبر خوردوی شما را در محل کارشناسی میکنند.

کارشناسی خودروی صفر کیلومتر شبانه روزی

یکی از مهمترین قسمت های خرید و فروش خودرو

نوشتن قرارداد یا مبایعه نامه است،چه شما خریدار باشید چه فروشنده باشید باید بدانید که اگر قرارداد شما به صورت کامل و جامع منعقد نگردد امکان سوء استفاده از طرف مقابل وجود دارد. قولنامه که به صورت دستی باشد و یا چه به صورت تایپی زمانی که دو امضای خریدار و فروشنده پای آن زده شود دارای وجاهت قانونی می شود،و نسبت به آن قولنامه شرایطی که در آن ذکر شده است می تواند به آن عمل کرده و یا آن را فسخ کند. بنابراین قرارداد خود را دقیق بنویسید حتی اگر طرف مقابل تان از اقوام و آشنایان باشد.

چگونه نوشتن قولنامه خودرو

قولنامه خودرو از بخشهای به نام ماده تشکیل شده است و اگر از فرمت های آماده آن استفاده می کنید این موارد و ماده ها از پیش تعیین شده و شما فقط باید قسمت های خالی را با دقت پر نمایید،ولی اگر چنانچه قولنامه خود را به صورت دستی     می نویسید حتماً از pdf آماده یا متن قولنامه را سرچ کنید و از آن بهره بگیرید چونکه امکان دارد مواردی را فراموش کنید و موجب سوء استفاده دیگران قرار بگیرید.

اولین ماده: مشخصات در اولین بخش قولنامه باید مشخصات طرفین به صورت کامل نوشته شود از جمله نام و نام خانوادگی،نام پدر، شماره شناسنامه و کارت ملی. محل صدور،شغل،آدرس محل سکونت شماره تلفن ثابت و همراه.

ماده دوم :مشخصات خودرو در این بخش از قولنامه مشخصات خودرو از جمله شماره پلاک،شماره شاسی،شماره موتور،به  رویت برسد و در قولنامه ذکر شود و همینطور در قولنامه مشخص شود خریدار در قبال خریداری خودرو فوق مبلغی را پرداخت نموده.

نکته: تا زمانی که مبلغی از سمت خریدار به فروشنده تسلیم نگردد معامله ای صورت نگرفته. یعنی اگر فروشنده نخواهد از شما مبلغی بابت بیانه و یا پیش پرداخت از خریدار دریافت کند از نظر قانونی و شرعی معامله ای صورت نگرفته.

ماده سوم: مبلغ معامله

1. قیمت کل خودرو مشخص شود

2. مشخص شود چه مقدار به عنوان پیش پرداخت و یا بیعانه و در چه تاریخی پرداخت شده و مابقی مبلغ در چه تاریخی و به چه مبلغی پرداخت خواهد شد.

3. مشخص شود چه مبلغی به صورت نقدی و چه مبلغی به صورت چک پرداخت میشود.

4. تعداد چک و مشخصات آن باید در قولنامه ذکر شود.

5. شماره حسابی را که در آن مبلغ واریز میشود ذکر شود.

کارشناسی خودروی صفر کیلومتر شبانه روزی

ماده چهارم: شروط معامله در شرایط معامله موضوع های مهمی است که حتما در قولنامه باید قید شود. از جمله زمان حضور خریدار و فروشنده در مرکز تعویض پلاک و یا در دفترخانه جهت پرداخت مبلغ خودرو توسط فروشنده و موظف بودن خریدار جهت دادن وکالت فروش یا تعویض پلاک به خریدار.

نکته: پیشنهاد می شود به دلایل مختلف از جمله تعویض موتور غیرقانونی،تعویض اتاق غیر قانونی،و کشف حجاب و غیره…..

نقل و انتقال و تسویه معامله در تعویض پلاک انجام شود که در صورت به وجود آمدن مشکل طرفین همانجا معامله خود را فسخ نمایند.

نکته : در قولنامه قید شود که در کدام تاریخ در کدام دفترخانه و یا تعویض پلاک طرفین حضور به هم رسانند و در صورت عدمارائه مستندات و مدارک لازم از طرف فروشنده و عدم پرداخت معامله از طرف خریدار تا تاریخ مشخص معامله فسخ می شود، لازم به ذکر است دربند فوق علاوه بر پیش بینی حق فسخ،زمانی که یکی از طرف های معامله به تعهدات خودش عمل نمیکند می تواند مبلغی را نیز به عنوان جریمه مشخص شود.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس