ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی خودرو در محل تهران

کارشناسی خودرو در محل تهران

 

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در – کارشناسی خودرو سیار -تشخیص رنگ و فنی خودرو در محل –  کارشناسی 0 تا 100 خودرو – کارشناسی خودرو درمحل چیتگر -کارشناسی خودرو درمحل سعادت اباد- کارشناسی خودرو درمحل پونک – اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه – کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان -اعزام کارشناس در محل در 20 دقیقه -کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار –

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو در محل تهران

کارشناسان با تجربه کارشناس کار در طول روز در تمامی نقاط تهران در شمال و غرب و جنوب و شرق تهران مثل شهرک غرب- سعادت اباد- جنت اباد- شهرزیبا – دهکده – شهرک راه اهن- شهرک گلستان – کوهک – چیتگر- دریاچه- کوهسار- صادقیه- ستارخان- سازمان اب – پونک- اشرفی اصفهانی- ظفر – ستاری- سردار جنگل – سازمان برنامه – سیمون بولیوار – ازادی- شهران- طرشت – گیشا- تهرانسر – شهرک استقلال – شهرک ازادی  -باکری- ولیعصر و ……

اماده خدمت رسانی به شما در اسرع وقت میباشد .

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

با توجه با افزایش روز افزون قیمت خودرو کارشناسی تمامی ایتم های خودرو از واجبات قبل از خرید خودرو میباشد

شاید شما هم تجربه خرید خودرو تصادفی به جای خودروی سالم را داشته باشید که مستلزم ضرر های بسیار سنگین و هنگفتی میشود تلاش ما کارشناسان جلو گیری از ضرر مشتریان در خرید خودرو میباشد ما با بررسی دقیق و 0 تا 100 خودرو مورد نظر شما شمارا را در خریدی مطمین یاری میکنیم .

خواهش ما از شما این است قبل از هر گونه معامله و قرارداد با فروشنده حتما با کارشناسان با تجربه مشورت کرده و از خرید خود مطمین شوید و با دریافت برگه کارشناسی ضمانت خرید خود را دریافت کنید .

کارشناسان ما در کمترین زمان در طول روز اماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند .

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

کارشناسی خودرو در محل تهران 

چرا قبل از خرید خودرو نیاز به کارشناسی هست؟

خودرو در ایران یه کالای سرمایه ای و نه مصرفی محسوب می شود و یک خرید نامناسب بدون استفاده از کمک کارشناسی خودرو در محل تهران با تجربه می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. بازار پر است از خودروهای به ظاهر تمیز اما با ایرادات فنی و بدنه بسیار که فقط یک کارشناس خبره با استفاده از تجهیزات تست خودرو و نه توسط یک فرد عادی قابل تشخیص هستند. تشخیص سلامت بدنه خودرو، ضربه های وارده به شاسی، سلامت سیستم های فنی، دو تکه بودن خودرو، و دهها مورد دیگر درباره سلامت خودرو تنها توسط یک کارشناس خبره که از تجهیزات تست به روز استفاده می کند قابل تشخیص می باشد.

انواع گیربکس های اتوماتیک

در تمامی خودروها برای انتقال توان مکانیکی و سرعت دورانی موتور که به چرخ ها می رسد از گیربکس استفاده می شود. گیربکس ها به دو دسته اصلی دستی و اتوماتیک تقسیم میشند . که در این مقاله می خواهیم با گیربکس اتومات و انواع آن شما را آشنا کنیم.
از دلایل به وجود آمدن گیربکس اتومات میتوان کم شدن وظایف راننده و همینطور درخواست روز افزون مشتریان و مصرف کنندگان نام برد.
حال می خواهیم انواع گیربکس های اتومات را بررسی کنیم.

1- گیربکس دستی اتومات شده یا (AMT)

این نوع گیربکس ها در واقع همان گیربکس های دنده دستی هستند. که برای سهولت در استفاده از گیربکس های دنده ای استفاده می شود که به وسیله یک مجموعه الکترونیکی و مکانیکی صورت می گیرد و کاربر می توانند دنده خود را بدون نیاز به فشار دادن کلاچ تعویض کند.

دلیل استفاده از این گیربکس ها می تواند ارزان بودن قطعات گیربکس و ساده بودن مکانیسم آن و مشترک بودن بیشتر قطعات ان با گیربکس های نام برد. خودروهایی که از این نوع گیربکس بهره می برند می توان برلیانس h۲۲۰ و ام وی ام ۱۱۰ نام برد.

 

کارشناسی خودرو درمحل شمال تهران
گیربکس AMT

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

2- گیربکس سی وی تی یا (CVT)

این نوع گیربکس ها نام های دیگری هم دارند مانند جعبه دنده تک سرعته یا جعبه‌دنده ضریب متغیر.
اولین بار شرکت نیسان ژاپن از این تکنولوژی در گیربکس های محصولات خود استفاده کرد. انتقال نیرو در این گیربکس ها توسط دو قطعه مخروطی شکل یادو پولی مخروطی شکل و یک تسمه فلزی یا پلیمری بهره می برند.

در این سیستم انتقال قدرت به صورت پیوسته بوده و قابلیت تغییر نسبت دنده بدون استفاده از چرخ دنده ها وجود دارد. از مزیت این نوع گیربکس ها می توان سبک بودن و همینطور به دلیل پیوستگی تعویض دنده کمترین تکان را به خودرو و سرنشینان اعمال می کند.

از معایب این نوع گیربکس ها میتوان عدم امکان بارگذاری بیش از اندازه بر روی گیربکس ها نام برد و به همین دلیل است که در شیب های تند بازدهی خوبی ندارند. خودروهایی مانند هایما s5 نیسان جوک نیسان تیانا جک اس 3 و همینطور ام وی ام ۵۵۰ نام برد.

 

"<yoastmark

3-گیربکس اتومات خورشیدی یا چرخ دنده (AT)

این نوع گیربکس ها از متداول ترین نوع گیربکس های اتومات در خودروها می باشد. انتقال نیرو در این نوع گیربکس ها از طریق چرخ دنده های خورشیدی و یا سیاره ای صورت می گیرد. خودروهایی مانند ۲۰۶ ۲۰۷ اس دی وی ۹ پارس اتوماتیک اچ سی کراس هایما اس ۷ و همینطور سوزوکی ویتارا از این نوع گیربکس بهره می برند.

4-گیربکس های دوکلاچه یا(DCT)

گیربکس های دوکلاچه جدیدترین نوع گیربکس در خودرو های به روز دنیا می باشد این نوع گیربکس ها اولین بار توسط شرکت پورشه در خودروهای سوپر اسپرت خود استفاده گردید.

انتقال نیرو در این نوع گیربکس های دوکلاچه توسط دو شفت که ورودی هم مرکز دارند که هر یک از این شفت ها دارای کلاچ مستقلی هستند.

در این کلاچ های مستقل کلاچ بزرگتر با دنده فرد و کلاچ کوچکتر با دنده زوج درگیر است و به صورت مجزا عمل میکنند و هر لحظه ارتباط موتور با چرخ ها را متناسب با دنده موردنظر از طریق یکی از شفت ورودی برقرار می کنند.

و همین مکانیسم باعث تعویض سریع تر دنده میشود که میانگین تعویض دنده حدود هشت میلی ثانیه است که این نوع گیربکس از هر نوع گیربکس دیگه ای سریعتر عمل میکند.

و این مزیت ها باعث می شود که اختلال گشتاور تکان های مخصوص خودرو و میزان افت گشتاور در حین تعویض دنده کاهش یابد.

البته از این نکته نباید غافل شد که این نوع گیربکس ها از قیمت بالاتری نسبت به باقی گیربکس ها برخوردار هستند و از تعداد قطعات بیشتری و همین طور از وزن بیشتری برخوردارن . خودروهایی که از این گیربکس ها بهره می برند خودروهای نظیره رنو کپچر, ائودی R8 , تلیسمان جک اس5، و پورشه است .

"<yoastmark

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کلام آخر
اگر دنبال خودروی هستید که از نظر استهلاک و هزینه و راحتی بهترین گزینه باشد من به شما خودروهایی که از گیربکس های سی وی تی بهره می برند را پیشنهاد می کنم.
و این نظر شخصی ما است و در برابر نظر دیگران هیچ گونه ادعایی نداریم.

 

 

 

تزریق سوخت مستقیم داخل سیلندر
تزریق سوخت مستقیم داخل سیلندر

تفاوت موتورهای GDi و MPi هیوندای

? در موتورهای MPi ( #تزریق چند نقطه‌ای سوخت معمولی – غیر مستقیم) پاشش سوخت در #منیفولد هوا، پشت سوپاپ ورودی رخ می‌دهد.

? در موتورهای GDi (تزریق مستقیم سوخت به داخل سیلندر) که تا پیش از این بیشتر در خودروهای مسابقه‌ای مورد استفاده قرار می‌‌گرفت، بنزین تحت فشار بالا قرار داده شده و از طریق ریل #مشترک سوخت مستقیماً به داخل محفظه احتراق هر سیلندر تزریق می‌شود.

? عمده برتری‌های یک موتور GDi نسبت به موتورهای MPi، افزایش راندمان سوخت و قدرت خروجی بالای آن است. علاوه بر این اثر خنک‌کنندگی سوخت تزریق شده سطح آلاینده‌ها می‌تواند دقیقاً کنترل شود. از دیگر مزایای عنوان شده، دستیابی به کنترل دقیق بر روی مقدار سوخت و تایمینگ (زمانبندی) پاشش است که با شرایط مختلف بار موتور تغییر می‌کند.

‼️ پيچيدگي های فن‌آوري، احتياج به سيستم الكترونيك و سوخت‌رساني پيچيده و گران‌قيمت‌تر و همچنین افزايش قابل توجه استهلاک مجموعهٔ سوخت‌رساني در بلند مدت، از جمله معايب موتورهای GDi به‌شمار مي‌رود.

شما کدام نوع متور را ترجیح میدهید ؟

5 دیدگاه ها

  • So you are a man or woman?

    • man

  • Where there is a will, there is a way.

  • Hi,how old are you?i am 26.

    • hi, am35

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس