ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی خودرو در محل

کارشناسی خودرو در محل

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان – کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت اباد – کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن – کارشناسی خودرو چیتگر – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو در محل

با افزایش ناگهانی قیمت خودرو، استقبال از ماشین‌های دست دوم بالا رفته است. پیرو این موضوع، به علت کافی نبودن دانش فنی برای خرید خودروی دست دوم، نیاز به کارشناسی صفر تا صد خودرو در محل  امری مهم و ضروری‌ست.جالب است بدانید که اخیرا افراد برای خرید خودروهای صفر نیز از کارشناس خودرو کمک می‌گیرند. می‌توان قصد خرید خودرو داشت و نیاز به کارشناسی خود را احساس نکرد؟ پس اگر درصدد هستید بهترین خودروی نو یا دست دوم مناسب شرایط خود را با آگاهی کامل خریداری نمایید، این مقاله را از دست ندهید.

انجام خدمات کارشناسی خودرو صفر تا صد در محل

گاهی پیش می‌آید که شما قصد خرید خودرویی را داشته باشید اما برای اطمینان از صحت و سلامت آن نیاز به یک کارشناس داشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید پس از تماس تلفنی یا بخش ثبت اطلاعات در وب سایت‌های مربوطه از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

روند مشورت با کارشناس خودرو کارشناس کار 

حالا که به ضرورت مشورت با یک کارشناس خودرو پی بردید، لازم است بدانید که چگونه باید از سرویس کارشناسی خودرو استفاده کرد. کارشناس کار سایتی است که برای این منظور به شما کمک خواهد کرد. کارشناسان این سایت تبحر و دانش کافی در تمامی امور مربوط به خودرو را دارند.

کارشناسی خودروصفر تا صد خودرو در محل   بخشی از کارشناسی خودرو این سایت است که با یک تماس در اختیار شما خواهد بود. بعد از ثبت درخواست شما، کارشناس در محلی که تعیین کرده‌اید حاضر شده و خودروی مورد نظر را بررسی می‌کند. بعد از کارشناسی بدنه و اطمینان از سلامت آن، نوبت به کارشناسی فنی خودرو، بررسی تمامی بخش‌های مربوط به پیشرانه، برق کشی خودرو، بررسی عملکرد آپشن‌ها و دیگر قسمت‌های خودرو است.

کارشناس بعد از بررسی و امتحان کردن تمامی این قسمت‌ها، که چیزی حدود ۴۰۰ آیتم را شامل می‌شود، فرم کارشناسی را با دقت پرکرده و تحویل می‌دهد. با توجه به این فرم بر روی خودرو قیمت‌گذاری شده و روند کارشناسی به اتمام خواهد رسید.

هزینه این کارشناسی خودرو، تعرفه‌های خاصی دارد که بر اساس قیمت خودروی مورد نظر خریدار و یا فروشنده، تعیین می‌شود. استفاده از سرویس کارشناسی خودرو، روند خرید و فروش را تسریع می‌بخشد. بلافاصله بعد از ثبت درخواست، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کارشناس در کنار شما خواهد بود.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو در محل

ما قصد داریم در این مطلب به شما عزیزان اطّلاعاتی دهیم بابت فنی خودرو و آموزش و عیب یابی خودرو که نظر شما را جلب می کنم به تعدادی از این عیب یابی ها

اموزش عیب یابی

عواملی که باعث پارگی تسمه و یا کنده شدن دندانه های آ ن میگردد:

?استفاده زیاد از دورهای بالای موتور بخصوص در دورهای بیش از 4000دور در دقیقه که باعث استهلاک سریع قطعات می گردد.

??عدم استفاده از دنده مناسب بخصوص در سربالائی ها و یا عبور از روی سرعت گیرها ;که باعث فشار خیلی زیاد روی موتور و به عبارتی روی این تسمه میگردد.که در سربالائی حتما از دنده سنگین باید استفاده گردد.

???خرابی تسمه سفت کن که در صورت گیرپاژ کردن ان باعث کشیدگی و پارگی تسمه تایم خواهد شد.

????زیاد سفت کردن تسمه که در ابتدا باعث خرابی تسمه سفت کن و در نهایت خرابی تسمه خواهد شد.

?????تسمه های نامرغوب در بازار به وفور یافت می شود که توان تحمل بارهای زیاد را ندارند و به سرعت مستهلک میگردند. لازم است جهت خرید یک تسمه مناسب با یک تعمیر کار مجرب مشورت نمایید.

?در صورت خرید تسمه تایم با یک بازدید چشمی از عدم شکستگی در سطح تسمه مطمئن گردید و از تا زدن ویا از قراردان در جای نامناسب (مثل قرار دادن درجعبه ابزار و یا گذاشتن وسایل روی ان)خودداری نمائید.وظاهر کلیه دندانه های تسمه بازدید گردد و در صورت رویت سیم هائی نازک شبیه نایلون از ان استفاده نگردد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

تسمه تایم - کارشناسی خودرو در محل
تسمه تایم

 

مکانیک پلاس:
‍✅وظیفه کنیستر در خودرو چیست؟

▪️در خودروهای بنزینی که مجهز به این قطعه هستند، مخزنی با نام مخزن کنیستر وجود دارد که بخارات بنزین بلند شده از باک خودرو را توسط یک لوله به خود جذب می‌کند. به دلیل وجود کربن در داخل این قطعه، بخارات بنزین جذب آن می‌شوند. سپس این گاز بنزین، به‌وسیله منیفولد (که وظیفه انتقال گازها را به عهده دارد) مجدداً به چرخه سوخت بازمی‌گردد.

?البته برای مدیریت بهتر این اتفاق، یک شیر برقی در مسیر آن قرار داده‌شده است که کنترل‌کننده باز یا بسته بودن دریچه خروجی است.

کارشناسی خودرو در محل

?علتهای لرزش موتور

لرزش بسیار خفیف صبحگاهی برای موتور طبیعی است، ولی علل لرزش شدید و دائمی عبارتند از:

1?به هم خوردن نسبت تراکم محفظه احتراق که از شایع ترین دلایل است. آب بندی نبودن کامل سوپاپها یا خرابی آنها، سفت بودن فیلر سوپاپ می تواند باعث به هم خوردن نسبت تراکم شود.

2?نشتی برق یا اصطلاحاً برق دزدی سیستم، که دلیل آن می تواند فرسوده شدن وایرها، کهنه شدن یا مناسب نبودن شمعها باشد.

3?خراب شدن یکی از سنسورها که مستقیماً با ترکیب سوخت و هوا، و موتور در ارتباط هستند مثل سنسور اکسیژن، سنسور دمای موتور و یا سنسور فشار هوای ورودی.

4?خراب شدن سوزن انژکتور.

5?هر موضوعی که کامپیوتر مرکزی موتور خودرو (ECU) را به اشتباه می اندازد و ECU نتواند لحظه درست پاشش سوخت و مقدار آن و زمان جرقه زدن را تشخیص دهد.

سنسور ضربه

ضربه زنی در اثر احتراق پیش رس یا خود سوزی مخلوط هوا و سوخت در داخل موتور ایجاد میشود ودر صورت تداوم میتواند منجر به صدمه به قطعات موتورگردد.
از جمله صدمات آن میتوان به ترک خوردن و ذوب شدن پیستون خم شدن شاتون وصدمه به شمع ها اشاره کرد.سنسور ضربه بروز آنرا حس کرده وبه Ecu گزارش میکند و Ecu در جهت جلوگیری از آن مقداری آوانس جرقه را کم کرده ونسبت هوا به سوخت را کمی غنی تر میکند.
با از بین رفتن ضربه زنی مجددا آوانس جرقه توسط Ecu افزایش میابد. این کاهش وافزایش مرتبا ادامه میابد تا جایی که موتور همیشه در شرایط آستانه ضربه زنی که حداکثر بازدهی وجود دارد کار کند.

این سنسور بادریافت اطلاعات ضربهای حاصل از احتراق سوخت ومیزان ضربه هر سیلندر و فرستادن این اطلاعات به ecu کمک میکند که اوانس و ریتارد جرقه به گونه ای تنظیم شود تا کمترین ضربه به سر پیستون وارد شود و موتور به نرمی کار کند.
با توجه به عملکرد سنسور ضربه و سنسور اکسیژن که به صورت موازی با یکدیگر در ارتباط میباشند اگر خراب شود احتمال تشخیص خرابی به وسیله کارکرد موتور به ویژه در زمان استفاده از بنزین با اکتان بالا. اگر تفاوت محسوسی در زمانی که موتور با بنزین معمولی کار میکند و زمانی که از بنزین با اکتان بالا استفاده میکنید مشاهده کردید میتوانید پی به خرابی این سنسور ببرید.
نکته : خرابی این سنسور باعث لرزش موتور و باعث روشن شدن چراغ چک میشود.

کارشناسی خودرو در محل

 

نکات فنی و کاربردی

?سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۳گانه

?بسیاری از افراد وقتی اقدام به خرید خودروهای بروز و آپشن‌دار می‌کنند فکر می‌کنند سیستم تهویه هوای مطبوع همان کولر است که در خودروهای دیگر وجود دارد ولی این عقیده اشتباه است و به طور کلی سیستم تهویه هوای مطبوع چیزی فراتر از سیستم کولر در خودروهاست که در ادامه می‌خواهیم بیشتر در این مورد و همچنین سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۳گانه خدمت شما اطلاعاتی را ارائه دهیم.

?به طور کلی خودروهایی که دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند از خودروهایی که فاقد این آپشن هستند گرانتر بوده و البته کیفیت بهتری را به راننده و سرنشینان خودرو ارائه می‌کند. برای اینکه بیشتر در مورد تفاوتهای کولر و سیستم تهویه هوای مطبوع بدانید مراحل کار کولر خودرو را مرور می‌کنیم:

1⃣مرحله اول: ماده خنک‌کننده توسط فعل و انفعالاتی به حالت فشار بالا در می‌آید

2⃣مرحله دوم: این ماده فشرده شده وارد کندانسور می‌شود. این قطعه در رادیاتور جاسازی می‌شود و پس از ورود ماده به این قطعه به حالت مایع در می‌آید.

3⃣مرحله سوم: رطوبت ماده گرفته می‌شود و به حالت خشک در می‌آید

4⃣مرحله چهارم: پس از فعل و انفعالاتی گاز از فشار بالا به فشار پایین تبدیل شده و به گاز سرد تبدیل می‌شود.

5⃣مرحله پنجم: ماده وارد تبخیرکننده می‌شود و باعث سردی قطعه شده و تعویض دما توسط آن انجام می‌شود و هوای رد شده توسط فن خنک می‌شود.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس