ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

 کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت

کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت – کارشناسی خودرو ارزان – کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت اباد – کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض – کارشناسی صفر تا صد خودرو – کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن – کارشناسی خودرو چیتگر – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت

کارشناسی خودرو یکی از مهمترین و اصولی ترین راه های خرید خودرو می باشد در کارشناسی خودرو مشخص می شود که بدنه خودرو به چه میزان رنگ شدگی و در چه ناحیه هایی صافکاری بدون رنگ و قلم گیری و لیسه گیری دارد. که ما می خواهیم در مورد اهمیت هر یک از اینها در خودرو را م

شخص کنیم و توضیح دهیم. رنگ شدگی به سه قسمت تقسیم می‌شود .

1رنگ شدگی 

به قسمت هایی که دارای بتونه و رنگ باشد را

رنگ شدگی می نامند

۲ابرنگ

به قسمت هایی که بتونه ندارد و رنگ شدگی دارد را آبرنگ می‌نامند.

۳کلر پاشی

به قسمتهایی که رنگ و بتونه ندارد و ولی کلر پاشیده شده کلر پاشی گفته می شود

در این مواقع زمانی که پاشیده می شود که معمولاً خودرو دارای آفتاب سوختگی بوده و برای احیای رنگ مجبور می شوند که کلر پاشی کنند.

کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت
کارشناسی خودرو در محل و مشاوره قیمت

حال میخواهیم در مورد اهمیت این سه نوع پاشش رنگ با شما صحبت کنیم.

اگر خودرو دارای بتونه و رنگ باشد از اهمیت بیشتری برخوردار است و برای ما باید مهم تر باشد و از نظر افت قیمت در اهمیت بیشتری قرار دارد. در مواقعی که خودرو دارای بتونه نیست که نشان دهنده این است که خودرو تصادف سنگین نداشته و از اهمیت کمتری برخوردار است.

حال اگر خودرو رنگ شدگی و بتونه نداشته و فقط کلر روی رنگ قدیمی پاشیده شده باشد این هم از از اهمیت کمتری برخوردار است است و در پایان اینکه تمام سه مورد فوق جزو رنگ شدگی محسوب میشود و دارای افت قیمت میباشد و فقط خواستیم در این مطلب از اهمیت انواع رنگ شدگی اطلاعاتی در اختی

ار شما قرار بدهیم

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس