ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:00 - 20:00
  • تماس

    09100330230

  • ارسال ایمیل

    karshenascar@gmail.com

کارشناسی خودرو ارزان

کارشناس کار با چندین سال سابقه کاری توانسته خدمات خود را در کارشناسی خودرو 206 – کارشناسی خودرو غرب تهران – کارشناسی خودرو جنت اباد – کارشناسی خودرو شهرزیبا – کارشناسی خودرو پونک – کارشناسی خودرو شهران – کارشناسی خودرو کوهسار – کارشناسی خودرو منطقه 22 – کارشناسی خودرو سعادت اباد – کارشناسی خودرو صادقیه – کارشناسی خودرو شهرک غرب – کارشناسی خودرو باغ فیض – کارشناسی خودرو ارزان- کارشناسی خودرو ستاری – کارشناسی خودرو کاشانی – کارشناسی خودرو دهکده – کارشناسی خودرو شهرک راه اهن – کارشناسی رنگ و بدنه خودرو – کارشناسی خودرو چیتگر – و….درکمترین زمان و به بهترین نحو با پرسنلی با تجربه انجام دهد.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

کارشناسی ارزان

کارشناسی خودرو ارزان

برای بهرمندی از بهترین و ماهرترین کارشناسان با بهترین قیمت

اعزام کارشناس در کمترین زمان ممکن

ارائه ذقیقترین کارشناسی با استفاده از از به روزترین دستگاههای روز

کمترین و ارزانترین قیمت در منطقه

کادری مجرب

ارائه برگه کارشناسی معتبر

و….

کارشناسی رنگ و فنی و موتور و گیربکس انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی

با دستگاه و چشمی به صورت حرفه ای در محل شما در سریعترین زمان ممکن. در تمامی نقاط تهران

کارشناسی خودرو به بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، فنی و موتور به منظور تعیین میزان سلامت خودرو و ارزش واقعی آن گفته

می‌شود.

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید خودروی دست دوم و یا حتی صفر هستند برای اطمینان از سلامت خودرو نیازمند استفاده

از کارشناسی تخصصی خودرو هستند.

این مقوله با معاینه فنی خودرو متفاوت است. چون در معاینه فنی ارزش واقعی خودرو تعیین نمی‌شود.

بررسی خودرو

خودروهای ایرانی و خارجی

توسط دستگاه های دیجیتال

تعیین قیمت خودرو

رنگ و بدنه خودرو

فنی و دیاگ

تست درایو یا رانندگی و هلدینگ فرمان

با چندین سال سابقه کار و …

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

هزینه کارشناسی خودرو خارجی

هزینه خودرو خارجی در مراکز تعمیر تخصصی مختلف متفاوت می باشد. در واقع شما باید برای برسی دقیق خودروهای خارجی به افراد متخصص دسترسی پیدا کنید،

در این حالت مطمئن باشید که هر گونه مشکلی که ممکن است در بخش‌های مختلف خودرو وجود داشته باشد به بهترین شکل ممکن تعمیر می شود، که خوشبختانه هزینه  خودروهای خارجی در کارشناس کار بسیار مناسب بوده و می‌تواند جزو بهترین مراکز برای خودروی خارجی باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

بهترین مرکز کارشناسی خودرو های خارجی

امروز مراکز تعمیر و تخصصی بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که خدمات متنوعی را در رابطه با تعمیرات کارشناسی خودرو انجام می دهند ولی در بین تمام این مراکز برخی از مراکز مانند کارشناس کار  به خاطر داشتن تیم فوق‌العاده حرفه‌ای تجهیزات بروز و تجربه فوق العاده بالا و همچنین ارائه خدمات بسیار متنوع و کامل در رابطه با بحث تعمیر و کارشناسی خودرو باعث شده است تا مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

خصوصاً مناسب بودن هزینه یکی از موارد بسیار مهمی است که باعث شده است تا بحث کارشناسی خودروهای خارجی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال یک مرکز معتبر و تخصصی برای کارشناسی خودرو می گردید در این حالت مراجعه به مرکز کارشناس کار می تواند مناسب ترین مورد باشد.

و مورد بسیار مهم و حساسی که باعث شده است تا کارشناس کار به یکی از مراکز عالی در بین سایر مراکز تخصصی تعمیر و کارشناسی خودرو تبدیل شود این است که بحث کیفیت خدمات ارائه شده در این مجموعه فوق العاده بالا است و تمام خدمات همراه با گارانتی عرضه می گردد.

و همچنین بحث هزینه در تمام بخش ها، مخصوصاً هزینه کارشناسی خودروهای خارجی بسیار مناسب است و بدین ترتیب این مجموعه توانسته است رضایت تمام مشتریان را به خود جلب نماید.

برای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

اهمیت معاینه فنی خودرو در خرید خودرو

نخستین موردی که در معاینه فنی خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد، گازهای خروجی از اگزوز خودرو است.
منواکسید کربن، دی اکسید کربن و هیدروکربن‌ها از جمله این گازهای آلاینده است. جالب است بدانید که اگر وضعیت کاتالیس و کتیستر را بررسی کنید و از تنظیم بودن موتور خودرو نیز مطمئن باشید، قطعا شانس زیادی برای قبولی در این مرحله خواهید داشت.
معاینه ظاهر خودرو
یکی از مهم‌ترین دلایلی که در مراکز معاینه فنی خودرو باعث می‌شود خودروی شما نتواند برگه معاینه فنی را دریافت کند، ظاهر خودرو است.
شیشه جلو، شیه عقب، برف‌پاک‌کن، شیشه‌شور، چراغ‌های راهنما، سپرهای جلو و عقب، اتاق خودرو، رنگ خودرو، روغن‌ریزی و تایر خودرو، از جمله مواردی است که هنگام معاینه ظاهر خودرو بررسی می‌شود.

با گرفتن معاینه فنی خودرو معتبر از ضرر احتمالی جلو گیری کنید

رای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

معاینه هم راستایی چرخ‌های خودرو

پس از مواردی که ذکر شد، معاینه چرخ‌های خودرو از دیگر مواردی است که هنگام معاینه فنی خودرو توسط کارشناسان انجام می‌شود.
این معاینه برای تست هم‌راستا بودن چرخ‌های جلو است. اگر چرخ‌های جلو هم‌راستا نباشد، علاوه بر این ‌که به افزایش مصرف سوخت منجر می‌شود، باعث مردود شدن خودروی شما در این مرحله خواهد شد.
کارشناسان انحراف هر چرخ را حداکثر ۷ متر در هر ۱۰۰۰ متر، ایده‌آل عنوان کرده‌اند.

 

درواقع بهتر است هر بار که جلوبندی و قطعات آن تعمیر و تعویض می‌شود، حتما این تنظیم توسط متخصصان انجام شود. خوشبختانه هزینه زیادی برای تنظیم نخواهید پرداخت.

معمولا هزینه تنظیم فرمان ساده بیشتر از ۱۰ هزارتومان نمی‌شود.
یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که مانع از ایجاد چنین مشکلی در خودرو می‌شود، درست استفاده کردن از تایر خودرو و همچنین استفاده نکردن از رینگ‌های غیراستاندارد است.

معاینه و بررسی ترمز خودرو

یکی دیگر از مهم‌ترین مراحلی که هنگام معاینه فنی خودرو مورد بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد، آزمایش ترمز است. این آزمایش را دستگاهی انجام می‌دهد که می‌تواند خودروهایی با وزن نهایت چهار تن را تحمل کند.
همچنین در این بررسی، میزان قدرت ترمزگیری تمامی چرخ‌های خودرو و همچنین عملکرد ترمزدستی مورد سنجش قرار خواهد گرفت.
اگر می‌خواهید در این مرحله از معاینه فنی خودرو مردود نشوید، بهترین کار این است که پیش از آن که به مرکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنید، چرخ‌های جلوی خودروی خود را باز کنید و لنت‌ها را بررسی کنید. مطمئین باشید اگر از لنت ترمزهای استاندارد استفاده کنید شانس زیادی در قبولی در این مرحله خواهید داشت.

تنظیم موتور خودرو

اگر بخواهیم مهم‌ترین بخش از مراحلی که خودروی شما در مرکز معاینه فنی مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرد نام ببریم، مطمئن باشید که آزمایش تنظیم موتور، مهم‌ترین خواهد بود.
متاسفانه اگر موتور خودروی شما تنظیم نباشد و عملکرد نادرستی داشته باشد، عمل احتراق به صورت درست انجام نمی‌شود و درنتیجه این عمل، از اگزوز خودروی شما آلایندگی بسیاری خارج خواهد شد.
این مسئله باعث می‌شود که در این مرحله نتوانید معاینه فنی خودرو را دریافت کنید. اما برای این مشکل نیز راهکاری وجود دارد و آن هم استفاده از روغن موتورهای استاندارد و مناسب خودرویی است که از آن استفاده می‌کنید.

لازم است بدانید که اگر قصد دارید به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنید، همراه داشتن کارت خودرو یا برگه سبز برای انجام معاینه کافی است.

رای مشاوره و تماس با کارشناس کار با شماره 09100330230 تماس بگیرید.

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست سریع کارشناس